یک معترض در اعتراضات به نتایج انتخابات در آمریکا کشته شد
یک معترض در اعتراضات به نتایج انتخابات در آمریکا کشته شد

ه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» به نقل از آسوشیتد پرس، پیروزی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موجب شده تا بسیاری از مردم آمریکا به خیابان‌ها بریزند و با این عمل خود نارضایتی‌شان از پیروزی ترامپ را نشان دهند. پلیس شهر پرتلند واقع در ایالت اورگون آمریکا اعلام کرد […]

ه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» به نقل از آسوشیتد پرس، پیروزی «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موجب شده تا بسیاری از مردم آمریکا به خیابان‌ها بریزند و با این عمل خود نارضایتی‌شان از پیروزی ترامپ را نشان دهند.

پلیس شهر پرتلند واقع در ایالت اورگون آمریکا اعلام کرد که در حال بررسی علل تیراندازی‌هایی است که در نزدیکی پل موریسون این شهر و در خلال اعتراضات خیابانی به پیروزی ترامپ روی داده است. بر اثر این تیراندازی‌ها یک نفر جان خود را از دست داد. پلیس از مردم پرتلند خواست تا فوراً محل این حادثه را ترک کنند.

جزئیات بیشتری از این حادثه در دست نیست.

پلیس آمریکا پس از اعلام پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری با معترضانی که به خیابان‌ها آمده بودند تا واکنش و خشم خود به پیروزی ترامپ را نشان دهند درگیر شد و از گاز اشک‌آور علیه آنان استفاده کرد.

معترضان نیز شروع به تخریب اموال عمومی و شکستن پنجره‌ها و شیشه‌ها کردند.

انتهای پیام/*