سونی تولید کنترل از راه دور برای همه دوربین هایش را ممکن کرد
سونی تولید کنترل از راه دور برای همه دوربین هایش را ممکن کرد

[ad_1] تا پیش از این برای کنترل دوربین‌های سونی چاره‌ای جز استفاده از نرم افزار‌ها و ابزار عرضه شده اختصاصی این شرکت نبود، اما حالا تولید کنترل از راه دور برای این دوربین‌ها با همکاری سونی ساده شده است. این کار تهیه عکس‌های سلفی و ورزشی را که نیاز به دقت و تمرکز بیشتری دارند، […]

[ad_1]

تا پیش از این برای کنترل دوربین‌های سونی چاره‌ای جز استفاده از نرم افزار‌ها و ابزار عرضه شده اختصاصی این شرکت نبود، اما حالا تولید کنترل از راه دور برای این دوربین‌ها با همکاری سونی ساده شده است.

این کار تهیه عکس‌های سلفی و ورزشی را که نیاز به دقت و تمرکز بیشتری دارند، ساده می‌کند. ابزاری که بدین منظور توسط سونی عرضه شده، یک جعبه ابزار اختصاصی است که به هر فردی امکان می‌دهد تا برای دوربین‌های سری آلفای سونی کنترل از راه دور تولید کند. هنوز مشخص نیست آیا این خدمات در آینده برای سایر دوربین‌های سونی نیز در دسترس قرار می‌گیرد یا خیر.

مشاهده تصاویر زنده به صورت پیش نمایش، امکان تغییر تنظیمات و امکان عکاسی در لحظه مورد نظر از جمله مزایای استفاده از کنترل از راه دور است.

فعلا این خدمات در دوربین‌های سری آلفای سونی محدود به دوربین‌های‌ای ۷ آر IV و‌ای ۹ II است، ولی قرار است دامنه آن توسعه یابد. سونی امیدوار است بتواند با ارائه این خدمات با رقبایی همچون نیکون و کنون رقابت کند.

[ad_2]

Source link