مرکز امداد تلفنی بانک‌ها در دسترس نیستند!
مرکز امداد تلفنی بانک‌ها در دسترس نیستند!

به گزارش خبرنگار اخباربانک، بانک مرکزی همواره بر این نکته تاکید دارد که بانک‌ها و موسسات اعتباری باید به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان خود باشند. به عبارت ساده‌تر بانک ها باید با درج شماره تلفن هایی در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مشکلات مشتریان در بانک‌ها باشند. از جمله مواردی که کاربرد بسیاری […]

به گزارش خبرنگار اخباربانک، بانک مرکزی همواره بر این نکته تاکید دارد که بانک‌ها و موسسات اعتباری باید به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان خود باشند.

به عبارت ساده‌تر بانک ها باید با درج شماره تلفن هایی در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مشکلات مشتریان در بانک‌ها باشند.

از جمله مواردی که کاربرد بسیاری در مرکز امداد تلفنی بانک‌ها دارد سرقت و یا گم شدن کارت عابر بانک در هر ساعت از شبانه روز می باشد که مشتری با تماس با مرکز تلفن امداد آن را مسدود می‌کند.

اما در چند روز گذشته مرکز امداد تلفنی بانک‌ها و موسسات اعتباری با اشغالی خطوط بسیاری روبه‌رو بوده است.

از آنجا که مشتریان و دریافت کنندگان تسهیلات در اکثر موارد یا اقساط اسفند ماه را پرداخت و یا توسط بانک برداشت شده است طی تماس با مرکز امداد تلفنی خواهان بازگرداندن آن هستند.

با توجه به تماس های مشتریان در این خصوص مراکز امداد تلفنی با اشغالی بیش از حد خطوط مواجه شده و این امر، خطرناک تلقی می شود.

در همین خصوص خبرنگار ما جهت صحت و سقم این موضوع شب گذشته حدود ساعت ۹ با بانک قرض الحسنه رسالت تماس برقرار که تلفن گویای پشت خط اعلام کرد ۱۰ نفر پیش از شما در صف انتظار برقراری تماس هستند!

مشتریان شبکه بانکی می توانند در هر ساعت از شبانه روز در صورت گم شدن و یا سرقت کارت طی تماس با مرکز امداد بانکها، کارت خود را در همان لحظه مسدود کرده تا امکان سرقت از آن وجود نداشته باشد که با توجه به اشغالی خطوط می تواند لطمات جبران ناپذیری برای دارنده کارت به همراه داشته باشد.

برای رفع این مشکل و نگرانی مشتریان در این خصوص، بانک‌ها و موسسات اعتباری میبایست متصدیان پاسخگویی تلفنی را افزایش تا اشغال خطوط امداد تلفنی صورت نگیرد.