قدرت جهانگیری در دولت کم شده است
قدرت جهانگیری در دولت کم شده است

سرویس سیاسی فردا: کرباسچی در بخشی از گفتگوی خود با سازندگی گفت: من مدتهاست که با آقای جهانگیری نشست و برخاست زیادی ندارم. ایشان مدتهاست که به حزب نمی‌آیند. من هم عادت ندارم به سیستم‌های دولتی یا وزارتخانه‌ها بروم. فکر می‌کنم خیلی تاثیرگذاری ندارم. ظاهر کار این است که آقای جهانگیری کار‌هایی که به او […]



سرویس سیاسی فردا: کرباسچی در بخشی از گفتگوی خود با سازندگی گفت: من مدتهاست که با آقای جهانگیری نشست و برخاست زیادی ندارم. ایشان مدتهاست که به حزب نمی‌آیند. من هم عادت ندارم به سیستم‌های دولتی یا وزارتخانه‌ها بروم. فکر می‌کنم خیلی تاثیرگذاری ندارم. ظاهر کار این است که آقای جهانگیری کار‌هایی که به او محول می‌شود را انجام می‌دهد. اما اگر آدم بخواهد نقادانه نگاه کند آقای جهانگیری هم از این بی انگیزگی و فرسودگی مستثنی نیست. آقای جهانگیری هم مثل خود ماست.

وقتی آقای روحانی خودش روی کار می‌آید و ۷۰ ساله است باید معاونینی برای خود انتخاب کند که زیر ۵۰ سال داشته باشند. این در حرف شنوی از رئیس جمهور اهمیت دارد. اما اگر وزیری ۱۰ سال از رئیس جمهور بزرگتر باشد، آقای روحانی نمی‌تواند روی او تسلط داشته باشد. درست است که موقعیت سیاسی فراتر از بحث‌های سن و سال است، اما جامعه ما بالاخره یک جامعه سنتی است. در مورد خود آقای جهانگیری هم درست است که در انتخابات موتور را روشن کردند، و ایشان حرف‌هایی مطرح کردند، اما اگر بخواهیم به عملکرد ایشان برگردیم زمانی که در دولت قبل دستشان باز بود با حالا که قدرتش کم شده چه تفاوتی در کار دولت به وجود آمده است؟



Source link