[ad_1] مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش رضایتمندی عمومی از ارائه خدمات سفر در جزیره قشم در نوروز ۹۷ خبر داد. حمیدرضا مومنی گفت: در نوروز۹۷ شاهد افزایش ۱۹ درصدی در ورود گردشگر به منطقه آزاد قشم بودیم که این عملکرد بسیار خوب و رضایت بخش ارزیابی می شود. وی افزود: اقامت در جزیره […]
[ad_1]
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش رضایتمندی عمومی از ارائه خدمات سفر در جزیره قشم در نوروز ۹۷ خبر داد.
حمیدرضا مومنی گفت: در نوروز۹۷ شاهد افزایش ۱۹ درصدی در ورود گردشگر به منطقه آزاد قشم بودیم که این عملکرد بسیار خوب و رضایت بخش ارزیابی می شود.
وی افزود: اقامت در جزیره قشم به ۴ شب رسیده است که افزایش خوبی نسبت به گذشته دارد که در این میان وجود کاشانه مهمان ها کمک بسزایی در این افزایش داشت.
مومنی ادامه داد: ۴۰ درصد از ۷۱۲ هزار نفری که در ایام نوروز۹۷ به جزیره قشم سفر کرده اند در کمپ های پیش بینی شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم اسکان داده شده اند این در حالی است که این میزان مسافر در سالهای گذشته در معابر عمومی اسکان داشته و ساماندهی خاصی نداشتند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: از طریق توزیع فرم های نظر سنجی میان مسافران افزایش رضایتمندی آنها به دست آمد البته مشکلاتی در برخی بخش ها وجود دارد اما رضایتمندی عمومی؛ «مطلوب» گزارش شده است.
مومنی افزود: درآمد کسبه منطقه آزاد قشم در ایام تعطیلات نوروز حدود ۷۰۰ میلیارد تومان (از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷) تخمین زده می شود.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ماندگاری تعرفه پایین آمده ی عوارض ورود خودرو به جزیره قشم برای قشموندان گفت: عوارض ورود خودرو به جزیره قشم ویژه قشموندان و بومیان همچنان ۳۷۵۰ تومان خواهد بود و فعلا به قوت خود باقی است.
نوشته افزایش رضایتمندی عمومی از ارائه خدمات سفر در جزیره قشم اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.
[ad_2]
Source link