آمریکا پشیزی برای برجام اعتبار قائل نیست
آمریکا پشیزی برای برجام اعتبار قائل نیست

[ad_1] خبرگزاری دانشجو: حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان با اشاره به گزیده‌ای از اتفاقات سال ۹۶ اظهار داشت: در سال ۹۶ اتفاقات مهمی، چون انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها را پشت سر گذاشتیم و در عین حال شاهد بودیم که روحانی علی رغم وعده وعیدهایش در زمان انتخابات برای از میان […]

[ad_1]

خبرگزاری دانشجو: حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان با اشاره به گزیده‌ای از اتفاقات سال ۹۶ اظهار داشت: در سال ۹۶ اتفاقات مهمی، چون انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها را پشت سر گذاشتیم و در عین حال شاهد بودیم که روحانی علی رغم وعده وعیدهایش در زمان انتخابات برای از میان به در کردن رقبا، اما به هیچ یک از این وعده‌ها عمل نکرد.

وی افزود: روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی به دنبال القای این مطلب بود که اگر رقبای انتخاباتی وی بر مسند ریاست جمهوری تکیه بزنند و شاهد درگیری و جنگ در کشور خواهیم بود این در حالی است که در زمان ریاست جمهوری وی طرف غربی اعلام جنگ کرد.

موسوی لارگانی تصریح کرد: علی رغم این که ایران همواره نسبت به تعهداتش پایبند بود و تمامی داشته‌های خود را در بحث انرژی هسته‌ای از دست داد، اما طرف غربی ذره‌ای از زیاده خواهی‌های خود کم نکرد و آمریکای جنایتکار برای برجام پشیزی ارزش قائل نشد.

وی ادامه داد اخیرا نیز شاهد برخی گزافه گویی‌های مقامات اروپایی همچون وزیر خارجه فرانسه علیه ایران بودیم که در اظهارنظری اعلام کرد که فرانسه بنا دارد با ایران در رابطه با موشک‌های بالستیک وارد مذاکره شود.

موسوی لارگانی تصریح کرد: برهمین اساس می‌توان هزینه‌های جمهوری اسلامی ایران در قبال برجام و عدم حصول نتیجه در برابر این هزینه‌ها در دوارن پسابرجام را از حوادث تلخ سال ۹۶ برشمرد.

نماینده مردم فلاورجان با اشاره به شعار سال ۹۶ با بیان اینکه معتقدم شعار سال ۹۶ محقق نشد، افزود: اگر بخواهیم برای میزان تحقق شعار سال گذشته درصدی قائل شویم، شاید نزدیک به ده درصد آن محقق شد.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: سال گذشته در بحث اشتغال و تولید نه تنها پیشرفتی نداشتیم بلکه بسیاری از داشته هایمان را هم از دست دادیم به طور مثال در حوزه انتخابیه بنده شهرک صنعتی تحت عنوان اشترجان وجود دارد که در سال ۹۰، ۱۲ هزار نیروی کار داشت این در حالی است که این تعداد نیزوی کار در سال ۹۶ به ۶ هزار نفر رسید. این موضوع به معنای بیکار شدن ۵۰ درصد دیگر از نیرو‌های کار این شهرک صنعتی است.

[ad_2]

Source link