آیا تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد سوم سلیمان نزدیک است؟
آیا تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد سوم سلیمان نزدیک است؟

[ad_1] به گزارش «پارسینه»،  نویسنده مطلب مدعی شده است اسرائیلی ها قصد دارند به زودی مسجد الاقصی را تخریب کنند و به این ترتیب مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم می شود. او نوشت: «کافیست واژهRed Heifer  را جستجو کنید تا از حجم اخبار و محتوای منتشر شده شگفت‌زده شوید ! گویا تا 3 اردیبهشت […]

[ad_1]

به گزارش «پارسینه»،  نویسنده مطلب مدعی شده است اسرائیلی ها قصد دارند به زودی مسجد الاقصی را تخریب کنند و به این ترتیب مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم می شود.

او نوشت:

«کافیست واژهRed Heifer  را جستجو کنید تا از حجم اخبار و محتوای منتشر شده شگفت‌زده شوید !

گویا تا 3 اردیبهشت اسرائیلی‌ها گوساله سرخ را برای ظهور مسیح یهودی قربانی و مسجد الاقصی را ویران کنند.

احتمالا 8 آوریل آخرین روز ماه رمضان [۲۰ فروردین] و همزمان با یک‌ خورشید گرفتگی کامل تاریخی که در ۳۷۵ سال گذشته بی سابقه بود است مراسم قربانی انجام شود.

چندی پیش اکانت وابسته به موساد خبر از آماده شدن گوساله سرخ‌مو و ظهور مسیح یهودی تا عید پسح ۲۰۲۴ [۳ اردیبهشت] داده بود.

GJq16MJWMAA9O8g (1)

مراحل آغاز آخرالزمان یهودی: 1- گوساله سرخ‌مو را قربانی کنید. 2- ابزارها را خالص کنید. 3- الاقصی را ویران کنید. 4- ساخت معبد سوم. 5- ظهور مسیح دروغین. 6- ظهور امام مهدی (عج). 7- ظهور مسیح یهودی. 8- قیامت.

یهودیان با قربانی گوساله سرخ‌موی دهم که پوست و گوشت و خون و استخوان آن سوزانده شده و با آب مخلوط می شود و کشیشی که قربانی را انجام می دهد و هفت بار در اطراف پایه های معبد سوم پاشیده می شود، به استقبال عصر مسیح یهودی (دجال) می روند. این قربانی باید روی کوه زیتون که از طریق دره کیدور به معبد می پیوندد انجام شود. به محض این که این اتفاق بیفتد مسجد الاقصی تخریب می شود و مهدی (عج) ظاهر می شود. محل قربانی انتخاب شده و گوساله سرخ مو  (بی‌لک  و باکره) از تگزاس به اسرائیل منتقل شده است.»

آیا این ادعا صحت دارد؟

نویسنده در پاسخ به یکی از کاربران می نویسد که «آنها مدعی هستند، بنده فقط مطالب آنها رو ترجمه کردم.» بنابراین در درجه نخست، به نظر می رسد شخص نویسنده اعتقادی به آنچه نوشته ندارد.

علاوه بر آن، در اظهارات او اشکالات فراوانی نیز وجود دارد. یکی از اشتباهات فاحش او این است که روز پایانی ماه رمضان را 8 آوریل در نظر گرفته است، در حالی که آخرین روز ماه رمضان در تقویم نجومی فلسطینی ها نیز 9 آوریل یا 21 فروردین است.

اشتباه دیگر او در این ادعا است که خورشیدگرفتگی 20 فروردین در 375 سال گذشته بی سابقه بوده است. حقیقت این است که طبق قوانین نجوم، هر نقطه روی کره زمین به طور متوسط هر ۳۷۵ سال یک بار شاهد خورشید گرفتگی کامل خواهد بود و خورشید گرفتگی پیش رو، از این جهت برای مردم آمریکای شمالی، به ویژه مکزیک، ویژه خواهد بود و نه برای کل جهان، به ویژه منطقه غرب آسیا و فلسطین. خورشید گرفتگی 20 فروردین ساعت 18:18 به وقت ساعت گرینویچ رخ می دهد که مقارن است با ساعت 20:18 در سرزمین های فلسطینی که عملا خورشیدی در آسمان وجود ندارد و شب است.

از دیگر اشتباهاتی که با کمترین توجه می توان دریافت، اشتباه گرفتن یک حساب جعلی با حساب رسمی «ترور الرت» است که او وابسته به موساد، سرویس جاسوسی اسرائیل، می خواند یا ترجمه اشتباه بخشی از سخنان جو بایدن است.

البته این اظهارات مختص به شخص نویسنده نیست و برخی از خبرگزاری رسمی نیز به آن پرداخته اند، اما آنچه مشخص است این است که این ایده از سوی جریانات افراط گرای اسرائیلی مطرح شده است و حتی رژیم اسرائیل که در حال حاضر در دست تندروهایی چون بنیامین نتانیاهو قرار دارد، اظهارنظر رسمی در این زمینه نکرده یا کاری سازمان یافته به آنها منتسب نشده است.


[ad_2]

Source link