افتتاح شبکه‌های تبادل آب و برق میان نیروگاه‌های شمال و جنوب جزیره کیش
افتتاح شبکه‌های تبادل آب و برق میان نیروگاه‌های شمال و جنوب جزیره کیش

[ad_1] با حضور استاندار هرمزگان و مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دو پروژه شبکه تبادل آب و برق به صورت مجزا در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید. به گزارش اخبار آزاد مناطق، فریدون همتی استاندار هرمزگان و مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد‌ابراهیم […]

[ad_1]

با حضور استاندار هرمزگان و مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دو پروژه شبکه تبادل آب و برق به صورت مجزا در جزیره کیش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، فریدون همتی استاندار هرمزگان و مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد‌ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیات همراه پنجشنبه ۲۵مردادماه شبکه تبادل انرژی بین شبکه‌های برق نیروگاه‌های شمال و جنوب جزیره کیش را افتتاح کردند.

این شبکه دارای ظرفیت تبادل انرژی تا ۲۰مگاوات برق است و برای آن ۵۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است. هم‌چنین ۱۴هزار متر کابل ۲۰کیلو ولت در این شبکه استفاده شده و ۱۸۶۰متر خط ۲۰کیلو ول دو مداره هوایی نیز احداث شده است.

پروژه دیگری که در این راستا به بهره‌برداری رسید، افتتاح شبکه تبادل آب بین شبکه‌های آب دو نیروگاه شمال و جنوب جزیره کیش است که ظرفیت تبادل آب میان شبکه‌ها تا ظرفیت ۵هزار متر مکعب در روز را داراست. برای این پروژه نیز ۲۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

نوشته افتتاح شبکه‌های تبادل آب و برق میان نیروگاه‌های شمال و جنوب جزیره کیش اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link