افزایش سقف کالای همراه، تاثیر بسزایی در توسعه اشتغال و خدمات گردشگری کیش خواهد داشت
افزایش سقف کالای همراه، تاثیر بسزایی در توسعه اشتغال و خدمات گردشگری کیش خواهد داشت

[ad_1] مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره با مشکلات ارزی در کشور و بالا رفتن قیمت ارز، از افزایش سفرهای گردشگری داخلی و تکمیل ظرفیت هتل‌های کیش خبر داد و حجم سفرهای گردشگری به این منطقه آزاد را بی‌سابقه اعلام کرد. غلامحسین مظفری در نشست مشترک شورای معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و مدیران عامل […]

[ad_1]

مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره با مشکلات ارزی در کشور و بالا رفتن قیمت ارز، از افزایش سفرهای گردشگری داخلی و تکمیل ظرفیت هتل‌های کیش خبر داد و حجم سفرهای گردشگری به این منطقه آزاد را بی‌سابقه اعلام کرد.

غلامحسین مظفری در نشست مشترک شورای معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و مدیران عامل مناطق آزاد کشور که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور، استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان حوزه‌های انتخابیه چابهار و ایرانشهر در مجلس، در چابهار برگزار شد، اظهار داشت: منطقه آزاد کیش بیشتر با رویکرد گردشگری تعریف ‌شده و اگر سقف کالای همراه مسافر افزایش قابل‌توجهی پیدا کند، تاثیر بالایی در توسعه اشتغال و خدمات گردشگری در منطقه خواهد داشت.

قرار بود مناطق آزاد، از آزادی عمل برخوردار باشند، اما اکنون تمام قوانین و دستورالعمل‌های اقتصادی و تجاری سرزمین اصلی را در مناطق آزاد هم اعمال می‌کنند.

نوشته افزایش سقف کالای همراه، تاثیر بسزایی در توسعه اشتغال و خدمات گردشگری کیش خواهد داشت اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link