انعکاس تهدید و تایید ها درباره تصویبCFT در اینستاملت/ ارسال پیامک های تهدیدآمیز همچنان ادامه دارد! :: خبرگزاری خانه ملت
انعکاس تهدید و تایید ها درباره تصویبCFT در اینستاملت/ ارسال پیامک های تهدیدآمیز همچنان ادامه دارد! :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند. دکتر علی لاریجانی  مطلب و عکس زیر را به اشتراک گذاشت. صفحه اینستاگرام ریاست مجلس همچنین عکس هایی درباره سفر دکتر […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

دکتر علی لاریجانی  مطلب و عکس زیر را به اشتراک گذاشت.

صفحه اینستاگرام ریاست مجلس همچنین عکس هایی درباره سفر دکتر علی لاریجانی به ترکیه را به اشتراک گذاشته است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نیز توئیت خود را به اشتراک گذاشته است:

 

وی همچنین دو گفت و گوی خود را به اشتراک گذاشته است.

علی اسدی عکس زیر را به اشتراک گذاشته و هفته نیروی انتظامی را تبریک گفته است.

علاالدین بروجردی نیز عکسی از جلسه کمیسیون امنیت را به اشتراک گذاشته است

سید صادق طباطبایی نژاد نیز با انتشار عکس زیر از مخالفت در رای گیری درباره  CFTخبر داده است .

جهانبخش محبی نیا با انتشار عکسی جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس را به اشتراک گذاشته است

غلامرضا کاتب عکس زیر را به اشتراک گذاشته است

احمدسالک عکس زیر را به توضیح درج شده به اشتراک گذاشته است

سید ناصر موسوی لارگانی نیز با انتشار عکس زیر به تصویب لایحه CFT در مجلس واکنش نشان داده است.

مسعود پزشکیان نیز عکس زیر را به اشتراک گذاشته است

 

وی عکس زیر را که در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح جامع مالیاتی کشور نیز به اشتراک گذاشته است.

 

حسین افضلی نیز که به همراه رییس مجلس در اجلاس مجالس اوراسیا در ترکیه شرکت کرده است ، عکس های این سفر را به اشتراک گذاشته است.

قاسم احمدی لاشکی نیز عکس های زیر را با توضیح ” جلسه ستاد بحران شهرستانهای نوشهر، چالوس وکلاردشت باحضور #نجار معاون وزیر و رییس ستاد مدیریت بحران کشور باحضورنماینده مجلس، فرمانداران،شهرداران ومسئولین سه شهرستان در #نوشهر ” به اشتراک گذاشته است.

 

سید فرید موسوی نیز عکس و متن زیر را به اشتراک گذاشته است

به همراه سرکار خانم سعیدى در جلسه اى با حضور فرماندار پردیس و مدیر عامل شرکت عمران پردیس براى حل مشکلات متقاضیان مسکن مهر پردیس شرکت کردیم. با تغییرات اخیر در فرمانداری شهرستان #پردیس و شرکت عمران پردیس که متولی اصلی ساماندهی و مدیریت مسکن مهر پردیس است، امیدوار به تغییر روند جاری و تسریع در رفع چالشهای مسکن مهر پردیس هستم.
هر دو عزم جدی در رفع مشکلات ساکنان و متقاضیان مجموعه دارند که مجمع نمایندگان تهران نیز به عنوان نماینده مردم و در مقام مطالبه‌گر و تسهیل‌گر در کنار ایشان تلاش خواهد کرد ، با سرعت بیشتری مسایل مرتفع شود. حسب جانمایی غیرکارشناسی مجموعه مسکن مهر پردیس، مشکلات عدیده و ریز و درشت اسباب ناراحتی و سردرگمی، هموطنانمان را فراهم ساخته که امروز موظف به رفع انها در جهت رفع نیاز اساسی عزیزان متقاضی هستیم. در یکسال اخیر مستمرا پی‌گیر وضعیت این پروژه و نیازهای فازهای مختلف با همکاری نمایندگان فازها از دستگاه‌ها بودیم

پروانه سلحشوری متن و عکس زیر را به اشتراک گذاشته است

دیروز غروب و بعد از تصویب لایحه CFT، ارسال پیام‌های تهدیدآمیز ادامه داشت که نشان می‌داد برخی از دلواپسان اصلا در جریان زمان رای‌گیری هم نبودند! 🔸امروز کیهان هم نوشته که چرا می‌ترسید بگویید رای دادید. در پیامی هم آمده بود که سلحشوری با گردن شکسته به مجلس آمد تا خیانت خودش را ثابت کند! جناب کیهان و دلواپسان، با افتخار می‌گویم که با همان گردن شکسته آمدم رای دادم و رای دادیم علیه چرخه فاسد پولشویی و حمایت مالی از تروریسم در ایران و جهان. ‏‎🔹از دیشب هم فحاشی و نفرین و پیام‌های تهدید به مرگ شروع شده. نزدیکان من می‌دانند که خداوند سی‌سال عمر اضافه به من داده و شاکرم به درگاه خدا. اما دلواپسان بدانند عمر دست خداست نه آنها. البته با این تهدیدها ممکن است مقدر بشود عمر آدم توسط یکی از همین دلواپس‌ها تمام شود که آن هم مایه افتخار است که در راه مبارزه با #فساد و #پولشویی و #تروریسم از دنیا برویم. 🔸ضمنا عرض کنم که من استخر نمی‌روم. در تهدیدهایتان به فکر راه‌های دیگری باشید

امیرخجسته نیز ویدئویی را با توضیح ” واردکننده‌ها خودروهای غیرمجاز را با دادن تعهدمحضری از گمرک ترخیص و وارد بازار میکردند ” به اشتراک گذاشته است.

محمد دامادی نیز با انتشار عکس هایی با عنوان “روضه منزل پدری” صفحه اینستاگرام خود را به روزرسانی کرده است

 

سیدجواد ساداتی نژاد نیز ویدئویی از صحبت های خود را با توضیح ” سخنان #نماینده_مردم و وزیر ارتباطات درباره پارک نجوم #نیاسر کاشان:رشد و شکوفایی اقتصاد نیاسر با راه اندازی پارک نجوم” به اشتراک گذاشته است.

غلامرضا تاجگردون نیز عکس هایی از دیدار و عیادت چهره های دولتی و مسئولان غیردولتی را به اشتراک گذاشته است. رییس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات روز گذشته از بیمارستان مرخص شده است. خبرگزاری خانه ملت آرزوی سلامت برای ایشان را دارد.

 

 

 

پروانه مافی نیز عکس زیر را با توضیح مندرج به اشتراک گذاشته است.

ارزیابی عملکرد پس از ۲۴ ماه حضور در مجلس (تا انتهای بهار ۹۷) ✔ موثرترین نمایندگان استان تهران و چهار شهر بزرگ در تدوین طرح‌های پیشرو یا اصلاح‌طلبانه

🔹 پروانه مافی: امضای ۴۷ طرح با برآیند اصلاح‌طلبانه

🔹غلامرضا حیدری: امضای ۲۳ طرح با برآیند بارز اصلاح‌طلبانه
🔹 سیده‌فاطمه حسینی: امضای ۳۱ طرح با برآیند اصلاح‌طلبانه

 

 

[ad_2]

Source link