انقلاب اسلامی ایران شکست‌خوردنی نیست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
انقلاب اسلامی ایران شکست‌خوردنی نیست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که  این انقلاب شکست‌خوردنی نیست و دشمنان نظاره فرود آمدن انقلاب اسلامی را به گور می‌برند. وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه و جهان نگین درخشانی در ارائه […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که  این انقلاب شکست‌خوردنی نیست و دشمنان نظاره فرود آمدن انقلاب اسلامی را به گور می‌برند.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه و جهان نگین درخشانی در ارائه خدمات به هموطنان کشورمان در ابعاد مختلف است و با تمام توان در حال زدودن چهره فقر در کشور است.

وی گفت: سیر حرکت انقلاب مداوم و مستمر است و مردم ایران انقلاب خود را پاسداری و چشم نامحرمان به انقلاب اسلامی را کور می‌کنند.

امام جمعه ایلام اظهار داشت: ملتی که هزاران جوان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده تا امروز درخت تنومند و رشد یافته آن را ببینید اجازه نخواهد داد سایه این در خت تنومند بر سر مردمی که صاحبان اصلی آن هستند کوتاه شود.

کریمی تبار عنوان کرد: تثبیت انقلاب اسلامی، اقتدار جهانی جمهوری اسلامی ایران و شکست دشمنان انقلاب اسلامی نشات گرفته از وحدت امت و امامت است که اتحاد این دو انقلاب را به ۴۰ سالگی رسانده است و استمرآن نیز با اتحاد امت و امامت محقق شدنی است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است در جهان که ۴۰ سالگی خود را با حفظ ماهیت، اصول و شعارهای خود پشت سر می‌گذارد.

امام جمعه ایلام با اشاره به ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم اشاره و تصریح کرد: روز «۱۹ دی»، یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده است.

[ad_2]

Source link