ایرانیان زخم خورده طالبان هستند/اعلام تحریم‌های جدید صرفا در راستای پروژه ایران‌هراسی است :: خبرگزاری خانه ملت
ایرانیان زخم خورده طالبان هستند/اعلام تحریم‌های جدید صرفا در راستای پروژه ایران‌هراسی است :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به تحریم آمریکا علیه ۲ ایرانی به بهانه واهی حمایت از طالبان، گفت: باید یادآور شد ایرانیان زخم خورده طالبان هستند و حافظه تاریخی دنیا هیچگاه فراموش نمی کند که دیپلمات های ایرانی در مزارشریف به دست گروهک تروریستی طالبان شهید شدند. ایرانیان زخم خورده […]

[ad_1]

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به تحریم آمریکا علیه ۲ ایرانی به بهانه واهی حمایت از طالبان، گفت: باید یادآور شد ایرانیان زخم خورده طالبان هستند و حافظه تاریخی دنیا هیچگاه فراموش نمی کند که دیپلمات های ایرانی در مزارشریف به دست گروهک تروریستی طالبان شهید شدند.

ایرانیان زخم خورده طالبان هستند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طالبان اقدامات تروریستی مختلفی انجام داده که همواره از سوی ایران محکوم شده است، تصریح کرد: در واقع به وضوح روشن است که  ایالات متحده در پی بهانه جویی علیه کشورمان هستند.

اعلام تحریم های جدید علیه کشورمان صرفا در راستای ایران هراسی است

وی با اشاره به اینکه تحریم بخش های مختلف مرتبط با ایران به بهانه حمایت از تروریست ها صرفا در راستای ایران هراسی است، ادامه داد: این مهم در حالیست که پس از این اقدام ایالات متحده، سعودی ها و بحرین نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی را در لیست تروریستی خودشان قرار دادند که بیانگر نقشه از پیش تعیین شده است.

تحریم 2 ایرانی به بهانه ارتباط با طالبان در پی تحریم 13 آبان است

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه تحریم مذکور در پی تحریم های 13 آبان است، اظهار کرد: در واقع ترامپ و دولتمردان آمریکایی به خوبی می دانند که تحریم های یکجانبه آنها در حوزه نفتی و بانکی به نتیجه نمی رسد از این رو برای اینکه افکار عمومی دنیا را منحرف کنند دست به اقدام مذکور زده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین می توان اذعان کرد که امروزه سیاستمداران آمریکایی بیش از گذشته مستاصل هستند و در واقع حوزه سیاست خارجی آنها با شکست های پی در پی مواجه می شود./

  • بیشتر بخوانید؛

پیش‌دستی آمریکا در مذاکره با طالبان/ آمریکا چه اهدافی را در افغانستان دنبال می‌کند؟

پایان پیام

[ad_2]

Source link