با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد مرکز تکثیر لارو و پرورش میگوی متراکم بهجت میگو قشم افتتاح شد
با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد مرکز تکثیر لارو و پرورش میگوی متراکم بهجت میگو قشم افتتاح شد

[ad_1] مرکز تکثیر لارو و پرورش میگوی متراکم بهجت میگو قشم با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان افتتاح شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، شرکت بهجت میگو قشم با سرمایه‌ای بالغ بر ۴۲میلیارد ریال با […]

[ad_1]

مرکز تکثیر لارو و پرورش میگوی متراکم بهجت میگو قشم با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از معاونین و مدیران سازمان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، شرکت بهجت میگو قشم با سرمایه‌ای بالغ بر ۴۲میلیارد ریال با حمایت منطقه آزاد قشم، ۲۰استخر ۳۵۰مترمکعبی را به پرورش میگو به شیوه متراکم با ظرفیت تولید دو تُن میگو در هر استخر اختصاص داده است.

با افتتاح این طرح ظرفیت تولید میگوی شرکت بهجت میگو قشم به مقدار ۴۰تُن در یک هکتار می‌رسد.

این شرکت که از سال‌۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تکثیر لارو میگو در شهر سوزای جزیره قشم آغاز کرده، با اجرای فاز دوم در مساحتی به وسعت یک هکتار به منظور افزایش ظرفیت تولید میگو و کمک به چرخه اقتصاد کشور توانسته اولین سایت کشور در پرورش میگو به شیوه متراکم باشد.

دکتر بانک، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه‌های حوزه نفت و انرژی و شیلات منطقه آزاد قشم، صبح سه‌شنبه یکم آبان‌ماه با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندار، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونین، مدیران سازمان و شهرستان از طریق اسکله شهید ذاکری قشم وارد این منطقه آزاد شد.

گفتنی است، میگوهای پرورشی در منطقه آزاد قشم، به کشورهایی همچون فرانسه، روسیه و چین صادر می‌شود.

نوشته با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد مرکز تکثیر لارو و پرورش میگوی متراکم بهجت میگو قشم افتتاح شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link