برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگردانقلاب دردستورکاراست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه چهلمین سالگردانقلاب دردستورکاراست – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: تلاش بر این است که مراسمات گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی به بهترین نحو برگزار گردد و در این مراسمات برای مردم دستاوردهای چهل ساله انقلاب تشریح و تبیین […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: تلاش بر این است که مراسمات گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی به بهترین نحو برگزار گردد و در این مراسمات برای مردم دستاوردهای چهل ساله انقلاب تشریح و تبیین شود.

استاندار مرکزی افزود: دستگاه های اجرایی در این زمینه بایستی برنامه ریزی های مطلوب داشته باشند و در چهلمین سالگرد انقلاب شاهد افتتاح پروژه های متعدد در شهر و روستای استان مرکزی باشیم.

آقازاده بیان کرد: همچنین برنامه ریزی های فرهنگی در این رابطه در دستور کار است و کمیته هایی در این راستا تشکیل شده است.

وی خاطرنشان ساخت: سعی بر این است که در سه ماهه پایانی سال جشن های انقلاب در استان مرکزی برگزار شود و همچنین در برنامه داریم که نیمه دی ماه سال جاری میزبان رئیس مجلس شورای اسلامی در استان باشیم و دیدارهایی مردمی رئیس مجلس و سایر برنامه های مرتبط تدارک دیده شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امسال بایستی با برنامه ریزی دهه فجر متفاوتی نسبت به سال های قبل داشته باشیم و روحیه نشاط و امید را در جامعه تقویت کنیم.

آقازاده در بخش دیگر سخنان خود ادامه داد: در حوزه ارتقای سواد رسانه ای در استان مرکزی برنامه ریزی ها و بررسی های کارشناسی در حال انجام است تا اقدامات لازم در این زمینه اجرایی شود.

[ad_2]

Source link