برگزاری ششمین جلسه کارگروه توسعه تجارت صادرات غیرنفتی در شلمچه
برگزاری ششمین جلسه کارگروه توسعه تجارت صادرات غیرنفتی در شلمچه

[ad_1] ششمین جلسه کارگروه توسعه تجارت صادرات غیرنفتی در شلمچه و با حضور معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب ‌و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، ششمین جلسه کارگروه توسعه تجارت صادرات غیرنفتی در شلمچه و با حضور قائم‌مقام معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌ و کارهای […]

[ad_1]

ششمین جلسه کارگروه توسعه تجارت صادرات غیرنفتی در شلمچه و با حضور معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب ‌و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، ششمین جلسه کارگروه توسعه تجارت صادرات غیرنفتی در شلمچه و با حضور قائم‌مقام معاونت اقتصادی استانداری خوزستان، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌ و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مدیران کل استان خوزستان برگزار شد.

در این جلسه مشکلات صادرات از مرز تجاری شلمچه بیان و بررسی شد. همچنین راهکارهای حل این مشکلات و توسعه کمی و کیفی صادرات از مرز تجاری شلمچه مورد بررسی قرار گفت.

گفتنی است؛ مرز شلمچه نقطه تلاقی منطقه آزاد اروند با کشور عراق است. این نقطه از کشور یک مرز صادراتی است که سالانه کالاهای مختلفی که بازار آنها در دیگر کشورها موجود است از طریق این مرز صادر می‌شود.

نوشته برگزاری ششمین جلسه کارگروه توسعه تجارت صادرات غیرنفتی در شلمچه اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link