برگزاری “همایش معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور” به میزبانی منطقه آزاد چابهار
برگزاری “همایش معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور” به میزبانی منطقه آزاد چابهار

[ad_1] عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: “همایش معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور” به میزبانی سازمان در مرکز همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار ۲۸ تا ۲۹آذرماه‌۹۷ برگزار می‌شود. به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامرضا پناه، افزود: در این همایش اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری […]

[ad_1]

🔸 عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: “همایش معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور” به میزبانی سازمان در مرکز همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار ۲۸ تا ۲۹آذرماه‌۹۷ برگزار می‌شود.

🔹 به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامرضا پناه، افزود: در این همایش اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور نیز حضور خواهند داشت که نشست‌های تخصصی مشترک، کارگروه‌ها و ارائه پلتفرم توسط شرکت‌کنندگان از برنامه‌ها و موضوعات این همایش هستند.

🔸 وی گفت: ارایه پلتفرم‌های نوین کسب‌وکار و نشست مشترک سککوک، ارائه صندوق حمایت و ضمانت تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و واحدهای کسب و کار از دیگر برنامه‌های این همایش می‌باشند.

🔹 پناه افزود: تشکیل کارگروه‌های گمرک و تجارت با حضور مدیران گمرک و بازرگانی، تسهیل تولیدکنندگان با حضور مدیران صنایع و توسعه فناوری نوین با حضور مدیران سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور برگزار می‌شود.

🔸 معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: بازدید از واحدهای منتخب تولیدی، دانشگاه بین‌المللی چابهار و افتتاح مرکزنوآوری منطقه آزاد چابهار از دیگر برنامه‌های این همایش هستند.

🔹 گفتنی است؛ شرکت کنندگان در این همایش از مراکز تفریحی و توریستی چابهار بازدید خواهند کرد.

نوشته برگزاری “همایش معاونین اقتصادی و سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور” به میزبانی منطقه آزاد چابهار اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link