تشریح روند برگزاری جلسه رای اعتماد وزراء پیشنهادی/دعوت از روحانی برای حضور در صحن علنی مجلس :: خبرگزاری خانه ملت
تشریح روند برگزاری جلسه رای اعتماد وزراء پیشنهادی/دعوت از روحانی برای حضور در صحن علنی مجلس :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص روند برگزاری جلسه رای اعتماد وزراء پیشنهادی، گفت: از ساعت 10 صبح امروز نام نویسی نمایندگان موافق و مخالف چهار وزیر پیشنهادی آغاز شده و این موضوع تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت. زمان بررسی رای اعتماد در نوبت اول صحن علنی نماینده […]

[ad_1]

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص روند برگزاری جلسه رای اعتماد وزراء پیشنهادی، گفت: از ساعت 10 صبح امروز نام نویسی نمایندگان موافق و مخالف چهار وزیر پیشنهادی آغاز شده و این موضوع تا ساعت 13 ادامه خواهد داشت.

زمان بررسی رای اعتماد در نوبت اول صحن علنی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس جلسه رای اعتماد از ساعت 13 بعد ازظهر آغاز شده و تا فرارسیدن نماز مغرب روند بررسی ها ادامه می یابد.

وی با اشاره به اینکه 2 نماینده موافق و 2 نماینده مخالف می توانند نظارت خودشان را نسبت به وزراء پیشنهادی ارائه کنند، ادامه داد: البته یادآور می شود هر نماینده 15 دقیقه وقت خواهد داشت که در مجموع زمان موافقان و مخالفان یک ساعت است.

60 دقیقه زمان دفاع رییس جمهور از وزراء پیشنهادی

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه هر کدام از وزراء نیز می توانند به مدت 30 دقیقه برنامه های خودشان را ارائه و از آن دفاع کنند، تصریح کرد: در این بین از رییس جمهور نیز دعوت شده تا در صحن علنی مجلس از وزراء پیشنهادی دفاع کند؛ این مهم در حالیست که مدت زمان دفاع آقای روحانی از وزراء 60 دقیقه است.

زمان بررسی رای اعتماد در نوبت دوم صحن علنی

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین باید اذعان کرد که نوبت دوم بررسی رای اعتماد بعد از نماز مغرب آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود که مجموع رای گیری و شمارش آراء کمتراز 8 ساعت زمان ببرد./

  • بیشتر بخوانید؛

اعلام اسامی وزرای پیشنهادی ۴ وزارتخانه دولت دوازدهم

پایان پیام

[ad_2]

Source link