توضیحات علوی درباره مدیران دوتابعیتی و ضرب و شتم طلبه مشهدی :: خبرگزاری خانه ملت
توضیحات علوی درباره مدیران دوتابعیتی و ضرب و شتم طلبه مشهدی :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که عصر امروز (یکشنبه، 13 آبان‌ماه) برگزار شد، گفت: جلسه امروز با حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار و وی به سئوالات حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار و […]

[ad_1]

علی نجفی خوشرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که عصر امروز (یکشنبه، 13 آبان‌ماه) برگزار شد، گفت: جلسه امروز با حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات برگزار و وی به سئوالات حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار و ابطحی نماینده خمینی شهر و ابوترابی نماینده نجف آباد در خصوص اقدامات و عملکرد وزارت اطلاعات پاسخ داد.

تکذیب مطالب منتسب به علوی در خصوص عدم برخورد قهری با مفسدین اقتصادی

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: علوی با تکذیب مطالب منتشره منتسب به خود در خصوص عدم برخورد قهری با مفسدین اقتصادی، تصریح کرد که اینجانب چنین اظهاراتی نداشتم که با مفسدین اقتصادی برخورد قهری نباید داشت به نظرم ایجاد آرامش برای فعالان اقتصادی حائز اهمیت است و اظهارات اینجانب ناظر به آن دسته فعالان اقتصادی است که در ایجاد اشتغال، نقش برجسته‌ای دارند و به دلیل بدهی دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند و باید به آنها کمک کرد تا امنیت اقتصادی به مخاطره نیفتد.

وی ادامه داد: وزیر اطلاعات در پاسخ به پرسش نمایندگان مذکور در خصوص مدیران دو تابعیتی، مجددا تأکید کرد که افراد دو تابعیتی بر حسب قانون حق اشتغال به کار و تصدی مسئولیت در دستگاه‌های دولتی را ندارند و وزارت اطلاعات، افراد دوتابعیتی را در مسئولیت‌های دولتی نمی‌شناسد و چنانچه مصداقی وجود دارد، مراتب را نمایندگان سوال کننده گزارش کنند. بنابراین این محدودیت شامل اقامت و اشتغال افراد در بخش‌های غیردولتی نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد نمایندگان سوال‌کننده نظرشان در خصوص قانع شدن یا نشدن را متعاقبا اعلام کنند.

توضیح علوی در خصوص ضرب و شتم طلبه مشهدی

نجفی خوشرودی با اشاره به اینکه در ادامه سوال‌های پژمانفر نماینده مشهد و کلات در خصوص ضرب و شتم یک طلبه مشهدی مطرح شد، افزود: وزیر اطلاعات گزارشی از شرح ماجرا و اقدامات انجام شده ارائه کرد و بر این اساس مقرر شد جلسات بررسی برگزار و ابعاد مسئله پیگیری شود.

مطهری از پاسخ وزیر اطلاعات قانع نشد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در ادامه سوال مطهری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس از وزیر اطلاعات در خصوص علت بازداشت طولانی مدت متهمان محیط زیست بدون استفاده از وکیل مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علوی در پاسخ، گزارشی از روند موضوع و اقدامات انجام شده و تقسیم وظایف ارگان‌های مختلف ارائه کرد، خاطرنشان کرد: در نهایت مطهری از پاسخ وزیر اطلاعات قانع نشد./

پایان پیام

[ad_2]

Source link