خبرخوش نوبخت برای کشاورزان
خبرخوش نوبخت برای کشاورزان

[ad_1] باشگاه خبرنگاران جوان: محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح بوستان ولایت ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت با استفاده از مصوبه شورای اقتصاد برای تامین منابع آب کشاورزی و شرب کشور در فصل کشاورزی امسال اعتبار ۴۵۰ میلیون یورو برای تامین منابع آبی کشاورزان را تخصیص داده است. وی افزود: سازمان […]

[ad_1]

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح بوستان ولایت ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت با استفاده از مصوبه شورای اقتصاد برای تامین منابع آب کشاورزی و شرب کشور در فصل کشاورزی امسال اعتبار ۴۵۰ میلیون یورو برای تامین منابع آبی کشاورزان را تخصیص داده است.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه استان‌های بحرانی برای تامین مصارف کشاورزی، موظف به تخصیص این منابع به استانداری‌ها و نهاد‌های مربوطه شدتد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به افزایش حقوق کارکنان دولت در سالجاری، تصریح کرد: این افزایش حقوق بین ۶ تا ۱۰ درصد برای کارکنان دولت و بر اساس میزان حقوق دریافتی خواهد بود. افرادی که از دریافتی ماهانه کمتر برخوردار باشند درصد افزایشی حقوق آنان بیشتر از افراد دریافت کننده حقوق بالاتر خواهد بود.

سخنگوی دولت در ادامه از برنامه دولت برای اختصاص بودجه ویژه برای تکمیل نیروگاه‌های زباله سوز در کشور در بودجه امسال خبر داد و گفت: اعتبارات نیروگاه‌های زباله‌سوز شمال کشور به لحاظ حفظ محیط زیست منطقه در اولویت تخصیص خواهد بود.

معاون رئیس جمهور عصر چهارشنبه جهت بازدید از عملیات اجرایی فاز دوم بوستان ملل و افتتاح بوستان ولایت مرکز مازندران به ساری سفر کرده است.

[ad_2]

Source link