دانشگاه هنر، پیوند دهنده هنرهای بومی در مناطق آزاد و سرزمین اصلی/ توسعه اقتصاد هنر در مناطق آزاد با احداث پردیس‌های دانشگاهی
دانشگاه هنر، پیوند دهنده هنرهای بومی در مناطق آزاد و سرزمین اصلی/ توسعه اقتصاد هنر در مناطق آزاد با احداث پردیس‌های دانشگاهی

[ad_1] رئیس دانشگاه هنر درباره تفاهم‌نامه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با دانشگاه هنر گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه مسیر همکاری با مناطق آزاد در حوزه ایجاد پردیس‌های دانشگاهی و جذب دانشجویان داخلی و خارجی را هموارتر می‌کند. به گزارش اخبار ازاد مناطق، سیدحسن سلطانی در حاشیه نشست علمی-‌آموزشی «مناطق آزاد؛ الگوی توسعه صنایع […]

[ad_1]

رئیس دانشگاه هنر درباره تفاهم‌نامه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با دانشگاه هنر گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه مسیر همکاری با مناطق آزاد در حوزه ایجاد پردیس‌های دانشگاهی و جذب دانشجویان داخلی و خارجی را هموارتر می‌کند.

به گزارش اخبار ازاد مناطق، سیدحسن سلطانی در حاشیه نشست علمی-‌آموزشی «مناطق آزاد؛ الگوی توسعه صنایع فرهنگی و خلاق» در مراسم امضای این تفاهم‌نامه افزود: «دانشگاه هنر» به عنوان حلقه واسط، پیوند دهنده هنرهای بومی در مناطق آزاد و سرزمین اصلی است.

سلطانی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها در دهه‌های گذشته از آموزش‌محوری به پژوهش‌محوری و به کارآفرینی و اقتصادمحوری تبدیل شده‌اند، گفت: یکی از بسترهای توجه به کارآفرینی و اقتصاد هنر، مناطق آزاد است. با گسیل کردن اساتید و تاسیس دانشکده‌ها در مناطق آزاد ارتباط مناطق آزاد با فضای دانشگاهی افزایش پیدا می‌کند. خوش‌بین هستیم تا با احداث پردیس‌های دانشگاهی بسترهای لازم برای توسعه اقتصاد هنر در مناطق آزاد فراهم شود‌.

وی ادامه داد: دانشگاه هنر تلاش می‌کند با برگزاری رزیدنسی‌های هنری در مناطق آزاد، فضای جدید فرهنگی و هنری و خلق آثاری منحصربه‌فرد، شرایط هر منطقه آزاد را با جدیت دنبال کند.

رئیس دانشگاه هنر در پایان گفت: با همکاری دانشگاه هنر و مناطق آزاد، هنرمندان می‌توانند هر چند ماه یک بار با حضور در مناطق آزاد، آثار هنری خلق نموده و در طول سال نمایشگاه مرتبط با آن برگزار شده و فضا برای خرید آثار نیز فراهم شود.

بنا به این گزارش، در دومین روز از نشست علمی-‌آموزشی «مناطق آزاد؛ الگوی توسعه صنایع فرهنگی و خلاق»، تفاهم‌نامه همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و دانشگاه هنر با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق این دبیرخانه و سیدحسن سلطانی رئیس دانشگاه هنر به امضاء رسید.

نوشته دانشگاه هنر، پیوند دهنده هنرهای بومی در مناطق آزاد و سرزمین اصلی/ توسعه اقتصاد هنر در مناطق آزاد با احداث پردیس‌های دانشگاهی اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link