دولت در انتخاب وزرای پیشنهادی کمتر نقش سیاسی را در نظر گرفته است :: خبرگزاری خانه ملت
دولت در انتخاب وزرای پیشنهادی کمتر نقش سیاسی را در نظر گرفته است :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در توضیح نقش جریان‌های سیاسی در انتخاب وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و دارایی، گفت: به نظر در انتخاب‌هایی که برای وزرای این وزراتخانه‌ها صورت گرفته کمتر نقش سیاسی در نظر گرفته شده باشد. […]

[ad_1]

جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، در توضیح نقش جریان‌های سیاسی در انتخاب وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اقتصاد و دارایی، گفت: به نظر در انتخاب‌هایی که برای وزرای این وزراتخانه‌ها صورت گرفته کمتر نقش سیاسی در نظر گرفته شده باشد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر با توجه به افرادی که برای این وزارتخانه‌ها معرفی شدند قطعا آقای روحانی بدون توجه به جریان‌های سیاسی این افراد را انتخاب کرده است لذا جریان‌های سیاسی کشور در انتخاب این افراد هیچ نقشی نداشتند.

                        بیشتر بخوانید:

 

وی افزود: بررسی کارشناسی به دور از ملاحظات سیاسی برنامه وزرای پیشنهادی در حد ایده‌آل بسیار خوب و موثر است اما نمی‌توان در شرایط عملیاتی به این میزان از عدم تاثیر امیدوار بود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی داخلی و خارجی کنونی کشور برنامه وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس به دور از دیدگاه‌های سیاسی بررسی خواهد شد هرچند فراکسیون‌های سیاسی تا حدودی به نقش سیاسی افراد توجه می‌کنند اما شرایط ایجاب می‌کند تا برنامه‌ها به صورت دقیق و کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ رئیس‌جمهور برای چهار وزارتخانه خالی از وزیر دولت، پیشنهاد خود برای وزارتخانه های راه، اقتصاد، کار و صنعت را معرفی کرد. بر همین اساس فرهاد دژپسند به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی، محمد اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رضا رحمانی نیز به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت معرفی شدند./

پایان پیام

[ad_2]

Source link