دولت و مجلس به معیشت مردم رسیدگی کنند
دولت و مجلس به معیشت مردم رسیدگی کنند

[ad_1] خبرگزاری مهر: در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در تذکری اظهار داشت: قرار بود برجام برای جوانان اشتغال ایجاد کرده و مشکل معیشت و اقتصاد را حل کند. رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: به هر دلیلی برجام مُرده و رئیس‌جمهور آمریکا نیز تیر خلاص […]

[ad_1]

خبرگزاری مهر: در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در تذکری اظهار داشت: قرار بود برجام برای جوانان اشتغال ایجاد کرده و مشکل معیشت و اقتصاد را حل کند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ادامه داد: به هر دلیلی برجام مُرده و رئیس‌جمهور آمریکا نیز تیر خلاص به برجام زده است، دولت و مجلس باید تلاش کنند وضعیت معیشت مردم را اصلاح کنند.

وی افزود: در شأن مجلس و دولت نیست که حقوق‌ها را طوری ساماندهی کند که کسی که ۲۰ میلیون حقوق می‌گیرد، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حقوقش اضافه شود و کسی که یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد، ۱۲۰ هزار تومان به حقوقش اضافه شود.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: دولت و مجلس باید هر چه زوتر جنازه برجام را دفن کنند تا محیط‌زیست بیشتر از این متعفن نشود؛ نباید بیش از این برای این قبر گریه و عزاداری کرد؛ باید برای حل مشکلات مردم فکری کنیم.

[ad_2]

Source link