رای فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی چیست ؟ :: خبرگزاری خانه ملت
رای فراکسیون امید درباره وزرای پیشنهادی چیست ؟ :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] سیده حمیده زرآبادی؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نظر فراکسیون امید در خصوص وزرای پیشنهادی گفت: وزرا برنامه های خود را ارائه دادند و به احتمال زیاد روز شنبه نمایندگان عضو فراکسیون امید در مورد رای اعتماد به جمع بندی می رسند. وی گفت: فراکسیون امید کمیته هایی تشکیل داده که […]

[ad_1]

سیده حمیده زرآبادی؛ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نظر فراکسیون امید در خصوص وزرای پیشنهادی گفت: وزرا برنامه های خود را ارائه دادند و به احتمال زیاد روز شنبه نمایندگان عضو فراکسیون امید در مورد رای اعتماد به جمع بندی می رسند.

وی گفت: فراکسیون امید کمیته هایی تشکیل داده که هریک از این کمیته ها مسئول بررسی یکی از وزرا است که در آن توانمندی های وزرا سنجیده می شود و در نهایت گزارشی به مجمع عمومی داده و پس از آن در مجمع عمومی رای گیری می شود.

نگاه مجلس، نگاه شک و تردید است

نمایندگان دغدغه زیادی دارند و با وسواس بیشتری صلاحیت وزرا را بررسی می کنند

زرآبادی ادامه داد: سال گذشته که شرایط جامعه بهتر بود وزرا توانستند با رای بالا نظر مجلس را جلب کنند ولی در این برهه از سال که با مشکلات زیادی روبرو هستیم و نمایندگان دغدغه زیادی دارند و با وسواس بیشتری صلاحیت وزرا را بررسی می کنند،  نگاه مجلس، نگاه شک و تردید است.

 

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی افزود: برنامه های پیشنهادی وزرا با توجه به برنامه ششم توسعه و اسناد بالادستی تنظیم شده و تردید مجلس به دلیل شرایط موجود و برنامه های کوتاه مدتی است که ارائه می دهند.

زرآبادی عنوان کرد: چنانچه این 4 وزارتخانه عملکرد خوبی داشته باشندبخش اعظمی از مشکلات جامعه حل می شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در خصوص گلایه فراکسیون امید به دلیل عدم مشورت دولت با این فراکسیون برای انتخاب وزرای پیشنهادی گفت: دولت طبق روال گذشته خط و مشی خود را داشت و از سال 96 تا به حال این نارضایتی ها نمایندگان از دولت ادامه دار بوده است.

پایان پیام/

[ad_2]

Source link