صوت پخش شده درباره «دختر خوشگلا» شیطنت بود!
صوت پخش شده درباره «دختر خوشگلا» شیطنت بود!

[ad_1] سرویس سیاسی فردا: در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: هیات رئیسه مجلس باید نسبت به حفظ شان مجلس و نمایندگان اهتمام بیشتری ورزد. چرا برخی به دنبال این هستند که شان مجلس را زیر پا بگذارند، […]

[ad_1]

سرویس سیاسی فردا: در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: هیات رئیسه مجلس باید نسبت به حفظ شان مجلس و نمایندگان اهتمام بیشتری ورزد. چرا برخی به دنبال این هستند که شان مجلس را زیر پا بگذارند، هیات رئیسه مجلس و مسائل علمی و فقهی که در مجلس مطرح می‌شود را به گونه‌ای دیگر منعکس کنند. ممکن است یک نماینده واژه‌ای را اشتباه بخواند، آن وقت تمام فضای مجازی علیه این نماینده به دلیل اشتباهی که مرتکب شده بسیج می‌شود که اخیرا نیز علیه یکی از نمایندگان مجلس که در جلسه‌ای بحثی فقهی مطرح کرده هجمه‌ای صورت می‌گیرد و این موضوع را به بحث یکی از نمایندگان یعنی آقای محبی نیا چسبانده و به تمامی نمایندگان انگی زده است مبنی بر اینکه تمام نمایندگان به دنبال برخی مسائل هستند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: بحثی که در فضای مجازی منتشر شده و صوتی که از صحبت‌های آقای محبی‌نیا گلچین شده در واقع شیطنتی است که همیشه فضای مجازی ایجاد کرده و با آبروی انسان‌ها بازی می‌کند. از رسانه‌ها درخواست داریم که روند کار را مراعات کنند و اول و آخر همه ماجرا را منتشر کننده، نه اینکه قسمتی از ماجرا را در رسانه‌ها پخش کنند و بقیه را نگویند و بعد منتشر کنند که فلانی با فلان فرد مخالف است.

[ad_2]

Source link