قدرت های پوشالی و طواغیت جایی در صحنه جهانی ندارند/آینده روشن از آن انقلاب اسلامی است :: خبرگزاری خانه ملت
قدرت های پوشالی و طواغیت جایی در صحنه جهانی ندارند/آینده روشن از آن انقلاب اسلامی است :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] سیدجواد ساداتی نژاد  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان،گفت:اگر به صحنه جهان نگاه کنیم؛در طول ۴۰ سال گذشته ،افول و انزوای آمریکا را به وضوح می توان دید. وی افزود:افول و انزوای آمریکا یک منحنی است که این […]

[ad_1]

سیدجواد ساداتی نژاد  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان و دانشجویان،گفت:اگر به صحنه جهان نگاه کنیم؛در طول ۴۰ سال گذشته ،افول و انزوای آمریکا را به وضوح می توان دید.

وی افزود:افول و انزوای آمریکا یک منحنی است که این نمودار منحنی نزولی، در حوزه اقتدار آمریکا در جهان است.

نماینده مردم کاشان،آران و بیدگل در مجلس با اشاره به موضوع اشغال لانه جاسوسی،تاکید کرد:یکی از پیامدهای اشغال لانه جاسوسی؛تحقیر و شکست هیمنه آمریکا بود،چرا که در سال ۱۳ آبان  سال ۵۸ آمریکا با آمریکای امروز تفاوت داشت؛آن زمان آمریکا هیمنه ای داشت و قدرت درجه یک در دنیا بود؛منتها در آن زمان موقعی که سفارت آمریکا توسط نیروهای انقلابی تسخیر شد؛این یک شکست بزرگ برای ایالات متحده و شجاعت  فوق العاده برای جوانان کشور ما بود وپیام بزرگی هم داشت.

عضوکمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد:شما می بینید که مردمی که جلوی سفارت ایران در آمریکا جمع شده بودند؛آنها تحمل این تحقیر را نداشتند حتی برخی از دولتمردان آمریکا هم همین را هم این حرف را زدند؛لذا از آن زمان تا حالا  که به جلو می‌آییم می‌بینیم که این افول همین طور در طول این ۴۰ سال وجود داشته است.

ساداتی نژاد با اشاره به شکست های پیاپی آمریکا در ایران،مطرح کرد:شکستی که آمریکا در برخی کودتاها خورد،شکستی که دفاع مقدس ما خوردند،با وجودی که کشور ما  عملاً با صدم می جنگید؛اما پشت وی همه ی ابرقدرت های جهان از جمله خود آمریکا بود.

وی با اشاره به ناکامی های آمریکا ادامه داد:سلسله ناکامی هایی که آمریکایی‌ها در مواجهه با انقلاب اسلامی داشتند،در حوزه جهان اسلام،در اتفاقاتی که در سرزمین فلسطین دنبال می کردند و این اواخر مباحثی که در سوریه و در عراق اتفاق افتاد،همه ی اینها یک سلسله شکست و به انزوارفتن آمریکا در جهان را به ما نشان می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بااشاره به سخنان اخیری که توسط رئیس جمهور آمریکا انجام شده است،تاکید کرد: سخنان ترامپ نشان می‌دهد که جایگاه آمریکا به شدت در جهان افول پیدا کرده است و این موضوع ادامه دارد؛ امیدوار هستیم که در آینده نزدیک ،شاهد فروپاشی این قدرت پوشالی هم باشیم.

عضوفراکسیون ولایی مجلس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد سنت الهی و افول  و انزوای آمریکا تأکید کرد:واقعیت این است که سنت الهی بر نابودی طاغوت و جبهه باطل است و همیشه در قرآن این  سنت  خداوند و در پیام پیامبر (ص) آمده است که پیروزی از آن جبهه حق است؛لذا به استناد این صحبت روندی که داریم می بینیم از ۴۰ سال گذشته تاکنون نوید یک آینده روشن است که بارها در پیام فرمایشات معظم رهبری بوده است که آینده روشن از آن انقلاب اسلامی و ازآن جبهه حق در جهان است و قطعاً قدرت های پوشالی و طواغیت جایی در صحنه جهانی ندارند.

به گزارش خانه ملت؛ رهبر معظم انقلاب در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان  به شرایط امریکا در جهان اشاره کردند و افزودند: در یک نگاه وسیع تر، قدرت و اقتدار و هیمنه امریکا در دنیا، رو به افول و زوال است و امریکای امروز به مراتب ضعیف تر از امریکای چهار دهه قبل است.

حضرت آیت الله خامنه ای با جلب توجه کشورهای منطقه به واقعیت افول امریکا افزودند: کسانی که به پشتیبانی امریکا حاضرند مسئله فلسطین را به‌کلی به فراموشی بسپارند، متوجه باشند که آمریکا حتی در منطقه خودش هم رو به زوال است اما ملتهای این منطقه و حقایق آن، زنده و پابرجا هستند.

ایشان با یادآوری افول آمریکا به کسانی که به سازش با اآمریکا گرایش دارند، افزودند: بیهوده نقشه بی اساس و بی پایه نکشید، زوال امریکا یک واقعیت است.

رهبری معظم انقلاب عوامل افول شیطان بزرگ را بلندمدت و مربوط به عملکرد سلطه طلبانه آن در طول تاریخ این کشور دانستند و تأکید کردند: براساس سنت الهی، امریکا محکوم است که از صحنه قدرت جهانی زایل بشود./

پایان پیام

[ad_2]

Source link