قرعه کشی و اهدای یک دستگاه خودرو تیارا و دهها جایزه نقدی به مشتریان در مجتمع زیگورات سنتر سیرجان
قرعه کشی و اهدای یک دستگاه خودرو تیارا و دهها جایزه نقدی به مشتریان در مجتمع زیگورات سنتر سیرجان

قرعه کشی و اهدای یک دستگاه خودرو *تیارا* و دهها جایزه نقدی به مشتریان در مجتمع زیگورات سنتر سیرجان قرعه کشی یک دستگاه خودرو “تیارا” با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد. با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو *تیارا* به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها […]

قرعه کشی و اهدای یک دستگاه خودرو *تیارا* و دهها جایزه نقدی به مشتریان در مجتمع زیگورات سنتر سیرجان

قرعه کشی یک دستگاه خودرو “تیارا” با حضور مسوولان شهرستان سیرجان و جمعی از مشتریان مجتمع زیگورات سنتر برگزار شد.
با حضور مسوولان محلی سیرجان یک دستگاه خودرو *تیارا* به عنوان جایزه ویژه به همراه ده‌ها جایزه نقدی دیگر به مشتریان خوش شانس اهدا شد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری،
مدیرعامل مجتمع زیگورات سنتر سیرجان گفت: برای رعایت حقوق شرکت کنندگان، قرعه‌کشی با حضور نمایندگان دادستان، فرماندار، نماینده مردم سیرجان در مجلس و رئیس اتاق اصناف سیرجان و جمعی از مشتریان این مجتمع برگزار شد.
منصور زیدابادی افزود: پس از مشخص شدن برنده قرعه‌کشی خودرو و تماس با ایشان مشخص شد وی از اتباع افغانستانی است که پس از حضور در مجتمع و تایید مدارک اقامتی ایشان از سوی نماینده فرماندار و دادستان سیرجان خودرو به وی اهدا شد.
زیدآبادی ضمن تقدیر از سرمایه‌گذار این مجتمع تجاری ادامه داد: این مجتمع یکی از بهترین مجتمع‌های تجاری در جنوب شرقی کشور است و با افتتاح فاز دوم این مجموعه که شامل هتل پنج ستاره با تمامی امکانات است، خدمت بزرگی به شهر سیرجان خواهد شد.
پیش از این با افتتاح فاز نخست پروژه مجموعه اقامتی تفریحی و گردشگری هتل بزرگ سیرجان شامل مرکز خرید زیگورات سنتر برای ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.
زیگورات سنتر از شرکت های زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران (سمگا) است.
یاداور می شود مرکز خرید زیگورات سنتر به عنوان مرکز خرید برتر در حوزه بهره برداری مراکز خرید نوظهور در سال ۱۴۰۱ انتخاب شده است.
گفتنی است مرکز خرید زیگورات سنتر از مجموعه های وابسته به گروه مالی گردشگری با حضور برندهای مطرح توانسته است گام بزرگی در مسیر پیشرفت و خدمات رفاهی گردشگری سیرجان بردارد.