مجازات مناسبی برای متمردین از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان پیش بینی شده است :: خبرگزاری خانه ملت
مجازات مناسبی برای متمردین از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان پیش بینی شده است :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] عزت الله یوسفیان ملا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ضمانت اجرای عدم تمکین مدیران بازنشسته به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: اگر مسئولی که بازنشسته شده و مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است، از سمت خود کنار نرود، حقوقی که دریافت می‌کند، در حکم تصرف اموال دولتی […]

[ad_1]

عزت الله یوسفیان ملا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص ضمانت اجرای عدم تمکین مدیران بازنشسته به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اظهار داشت: اگر مسئولی که بازنشسته شده و مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است، از سمت خود کنار نرود، حقوقی که دریافت می‌کند، در حکم تصرف اموال دولتی است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضمانت اجرایی که تعیین شده برای تمکین از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مناسب است، بیان کرد: بالاتر از این مجازات برای متمردین از اجرای قانون مذکور، متصور نیستم.

 مسئولی که بازنشسته شده و مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است،اگر از سمت خود کنار نرود، حقوقی که دریافت می‌کند، در حکم تصرف اموال دولتی است.

وی افزود: تصرف در اموال دولتی مجازات مناسبی برای متمردین از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان است و به خوبی این مجازات در نظر گرفته شده است.

قانون برای متصرف در اموال دولتی مجازات مناسبی در نظر گرفته است

یوسفیان ملا با بیان اینکه اگر کسی در یک اداره‌ای متصرف در اموال دولتی شناخته شود با برخورد جدی مواجه خواهد شد، ادامه داد: به عنوان طراح این قانون، معتقدم که افراد بازنشسته باید میدان را برای جوانان خالی کنند تا جوانان نیز کار را به خوبی یاد بگیرند و اشتغال داشته باشند.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درست نیست که در یک خانواده فرزندان با تحصیلات و مدارک بالا بخوابند و فقط پدر پیر آن‌‎ها کار کند، گفت: هر کسی باید در جای خود فعالیت و اشتغال داشته باشد.

بیشتربخوانید:

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی منتقدان قانون منع به کارگیری بازنشستگان عنوان می‌کنند که مگر چند نفر با اجرای این قانون از کار برکنار می‌شوند؟، اظهار داشت: من معتقدم حتی اگر یک فرد بازنشسته هم با این قانون از اشتغال در امور دولتی کنار رود، خوب است.

یوسفیان‌ملا با بیان اینکه در دنیا هر کسی باید در جای خود فعالیت کند و جایگاه شاغل و بازنشسته مشخص است، گفت: اینکه فردی تا آخر عمر مقام و منصب داشته باشد قابل قبول نیست، این قانون نیز خواسته عموم مردم است که می‌توان در ارزیابی‌ها آن را درست و مناسب دید./

پایان پیام

[ad_2]

Source link