نحوه قتل خاشقجی یادآور جنایات وحشیانه 7ساله تروریست‌های داعش است :: خبرگزاری خانه ملت
نحوه قتل خاشقجی یادآور جنایات وحشیانه 7ساله تروریست‌های داعش است :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعتراف سعودی ها در قتل جمال خاشقجی گفت: عربستانی ها به روش داعشی ها روزنامه نگار عرب را کشتند و این بخشی از راهبرد آنها است. نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: کشتن […]

[ad_1]

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اعتراف سعودی ها در قتل جمال خاشقجی گفت: عربستانی ها به روش داعشی ها روزنامه نگار عرب را کشتند و این بخشی از راهبرد آنها است.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: کشتن انسان ها به فجیع ترین شکل ممکن از روش های عربستانی ها است که 7 سال است در ذهن تروریست های تحت آموزش آنها حک می شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه جامعه جهانی نباید در برابر جنایت سعودی ها کوتاه بیاید، عنوان کرد: جزئیات قتل خاشقجی باید مطرح شود چرا که این جنایت وحشیانه یادآور 7 سال خونریزی تروریست هایی است که در عربستان پرورش یافته بودند.

فلاحت پیشه ادامه داد: این نوع رفتار با مخالفان جزئی از سیاست تروریست ها است که 7 سال سر انسان های بی گناه را بریدند تا رعب و وحشت در دل مخالفان خود بیاندازند.

 

بیشتر بخوانید:

 

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: سعودی ها روزنامه نگار عرب را به گونه ای کشتند که جسدی از وی باقی نماند و حتی تصاویر کشته شدن مخالفان خود را ضبط می کنند تا به سایر زندانیان خود نشان دهند که بدانند چه بلایی سر آنها خواهد آمد.

وی افزود: جامعه جهانی که زمانی در مقابل سر بریدن افراد و اعدام شیخ نمر سکوت کرد امروز شاهد کشتار وحشیانه تری است که بخشی از آن سر زدن و مثله کردن مخالفان سعودی ها است از این رو جامعه جهانی نباید کوتاه بیاید تا نوع قتل خاشقجی مشخص شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه قتل خاشقجی ضمن ایجاد رعب و وحشت میان مخالفان باعث می شود هرکس از جنایات و پشت پرده عملکرد سعودی اطلاع دارد، سکوت کند، خاطرنشان کرد: حتی این احتمال وجود دارد که خاشقجی اسنادی در اختیار داشت که اگر منتشر می کرد مناسبات عربستان با آمریکا افشا می شد از این رو حتی سران کشورهای آمریکایی نیز باید مورد بازجویی قرار گیرند./

پایان پیام

[ad_2]

Source link