نهمین نمایشگاه هوانوردی ایران (ایران ایرشو) افتتاح شد
نهمین نمایشگاه هوانوردی ایران (ایران ایرشو) افتتاح شد

[ad_1] نهمین نمایشگاه هوانوردی ایران با حضور وزیر دفاع، معاون علم و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مقامات کشوری در جزیره کیش افتتاح شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، صبح امروز (۵آذرماه) نهمین نمایشگاه صنعت هوانوردی ایران با […]

[ad_1]

نهمین نمایشگاه هوانوردی ایران با حضور وزیر دفاع، معاون علم و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مقامات کشوری در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، صبح امروز (۵آذرماه) نهمین نمایشگاه صنعت هوانوردی ایران با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و علی عابدزاده، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در جزیره کیش افتتاح شد.

در این نمایشگاه علاوه بر برگزاری نخستین همایش تخصصی دانش فناوری هوافضای ایران، نمایشگاهی از دستاوردهای ایران در نزدیک به ۱۰شرکت خارجی در زمینه صنعت حمل و نقل هوانوردی ارائه می‌شود.

همچنین ۱۱۰شرکت داخلی محصولات و خدمات خود در این حوزه را به معرض دید عموم قرار خواهند داد.

گفتنی است در این نمایشگاه، دو تیم عملیاتی نمایش هوایی شامل تیم هفت فروندی از میگ‌های روسیه و تیم شش فروندی زنبورهای بالتیک لتونی به ارائه نمایش هوایی خواهند پرداخت.

ضمن اینکه تعدادی از شرکت‌های ایرانی تولیدکننده هواپیماهای اولترالایت و فوق سبک آموزشی و گردشگری دستاوردهای خود در زمینه تولید این نوع هواپیماها را معرفی خواهند کرد.

این نمایشگاه تا هشتم آذرماه در جزیره کیش برقرار خواهد بود.

نوشته نهمین نمایشگاه هوانوردی ایران (ایران ایرشو) افتتاح شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link