هدف ما این است که ایرانی قوی و اسلامی بسازیم
هدف ما این است که ایرانی قوی و اسلامی بسازیم

[ad_1] فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما در جست و جوی ساخت یک ایران قوی بر اساس مکتب اسلام هستیم و این ایران قوی در ترکیب با اسلام، صفحات یک تمدن بزرگ را رقم خواهد زد، بنابراین هدف ما این است که یک ایران قوی و اسلامی بسازیم.  سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران […]

[ad_1]



سرلشکر سلامی: هدف ما این است که ایرانی قوی و اسلامی بسازیم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما در جست و جوی ساخت یک ایران قوی بر اساس مکتب اسلام هستیم و این ایران قوی در ترکیب با اسلام، صفحات یک تمدن بزرگ را رقم خواهد زد، بنابراین هدف ما این است که یک ایران قوی و اسلامی بسازیم.

 سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ۱۱ دی ماه) در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و جشنواره تجلیل از برگزیدگان دانش و پژوهش سپاه که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: در ایام شهادت سردار جاودان و فراموش نشدنی تاریخ انقلاب سردار سلیمانی و ایام شهادت سردار سید رضی موسوی هستیم. ما همه میدانیم که یک جهان افکار و اندیشه‌ها و یک جهان واقعیت‌ها داریم، جهان واقعیت‌ها بر اساس جهان اندیشه‌ها و ذهن‌ها ساخته می‌شوند، چون هیچ واقعیتی نیست در بیرون که معادل آن در ذهن ساخته نشود، شما این را به خوبی می‌بیند.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: ما در جست و جوی ساخت یک ایران قوی بر اساس مکتب اسلام هستیم و این ایران قوی در ترکیب با اسلام، صفحات یک تمدن بزرگ را رقم خواهد زد، بنابراین هدف ما این است که یک ایران قوی و اسلامی بسازیم.

سرلشکر سلامی عنوان کرد: تاریخ رویداد‌ها و حوادث بزرگ نشان داده که ایران با اسلام قوی می‌شود. ایران در ترکیب با اسلام به یک قدرت بزرگ تبدیل می‌شود. ایران قوی یعنی ایران رشید و پیشرفته. ایرانی که به فناوری جدید دست یافته باشد نه مصرف کننده صرف علوم و دانش‌هایی باشد که در سرزمین‌های دیگر متولد می‌شود و بعد به ما منتقل می‌شود. این برای ما جز اهداف نیست. مصرف کننده صرف بودن برای ما قابل قبول نیسفارس: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه، ۱۱ دی ماه) در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و جشنواره تجلیل از برگزیدگان دانش و پژوهش سپاه که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: در ایام شهادت سردار جاودان و فراموش نشدنی تاریخ انقلاب سردار سلیمانی و ایام شهادت سردار سید رضی موسوی هستیم. ما همه میدانیم که یک جهان افکار و اندیشه‌ها و یک جهان واقعیت‌ها داریم، جهان واقعیت‌ها بر اساس جهان اندیشه‌ها و ذهن‌ها ساخته می‌شوند، چون هیچ واقعیتی نیست در بیرون که معادل آن در ذهن ساخته نشود، شما این را به خوبی می‌بیند.

 


[ad_2]

Source link