واکنش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به حمله تروریستی امروز: مسیر توسعه چابهار متوقف نخواهد شد
واکنش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به حمله تروریستی امروز: مسیر توسعه چابهار متوقف نخواهد شد

[ad_1] انالله واناالیه راجعون حمله خشونت‌بار تروریستی امروز چابهار توسط دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که به شهادت و جانبازی عده‌ای از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان سرافراز منجر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق ملت ایران و همه آزادگان جهان گردید. بدون شک دشمنان این خاک که برای متوقف کردن حرکت پرشتاب […]

[ad_1]

◾انالله واناالیه راجعون

🔸حمله خشونت‌بار تروریستی امروز چابهار توسط دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که به شهادت و جانبازی عده‌ای از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان سرافراز منجر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق ملت ایران و همه آزادگان جهان گردید.

🔸بدون شک دشمنان این خاک که برای متوقف کردن حرکت پرشتاب ایران اسلامی در مسیر پیشرفت، انجام هر عمل غیرانسانی، حتی کشتار افراد بی‌دفاع و شهروندان را برای خود مجاز می‌دانند در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند و آرزوی متوقف کردن حرکت توسعه و پیشرفت در منطقه آزاد و بندر چابهار که امروز، مهم‌ترین بندر استراتژیک ایران و در یکی از درخشان‌ترین و مستعدترین برهه‌های تاریخی خود است را به گور خواهند برد.

🔸حمله کور امروز دشمنان این خاک، نه تنها مانعی در مسیر خدمت فرزندان شما در چابهار ایجاد نخواهد کرد، بلکه به لطف و یاری خدا، با قدرت هرچه تمام‌تر برنامه‌های توسعه‌ای و اقتصادی این نگین بی‌بدیل جنوب شرق ایران را ادامه خواهیم داد و ایمان داریم امروز ایرانیان، متحدتر از همیشه، برای به نتیجه رسیدن اهداف متعالی درنظر گفته شده برای این منطقه به یاری ما خواهند آمد.

🔸 در پایان، بار دیگر شهادت عزیزانمان را به خانواده شهدا و هموطنان عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و ضمن همدردی با مردم سربلند استان سیستان و بلوچستان، از محضر خداوند متعال، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را خواهانیم.

عبدالرحیم کردی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری-‌صنعتی چابهار

نوشته واکنش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به حمله تروریستی امروز: مسیر توسعه چابهار متوقف نخواهد شد اولین بار در رسانه مناطق آزاد. پدیدار شد.

[ad_2]

Source link