واکنش یک نماینده به خروج آمریکا از برجام
واکنش یک نماینده به خروج آمریکا از برجام

[ad_1] عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خروج آمریکا از برجام زمینه فعالیت راکتور آب سنگین اراک و همچنین توسعه سایر فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران را فراهم کرد. خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خروج آمریکا از برجام زمینه فعالیت […]

[ad_1]

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خروج آمریکا از برجام زمینه فعالیت راکتور آب سنگین اراک و همچنین توسعه سایر فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران را فراهم کرد.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خروج آمریکا از برجام زمینه فعالیت راکتور آب سنگین اراک و همچنین توسعه سایر فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران را فراهم کرد.

محمد ابراهیم رضایی اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام هیچ گونه دغدغه‌ای برای ملت ایران ندارد و این اقدام آمریکا را به فال نیک می‌گیریم، آمریکا با خروج از برجام بار دیگر نشان داد که پایبند به هیچ پیمان و معاهده‌ای نبوده و غیر قابل اعتماد است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مخالفت اروپا با اقدام آمریکا اگرچه فرض بر این باشد که یک سناریو است و احتمال می‌رود که در آینده با آمریکا همراه شوند، اما نشان می‌دهد که آمریکا در همراهی با کشور‌های دیگر ناکام مانده است.

رضایی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام جمهوری اسلامی برمبنای منافع ملی، توان داخلی و مصلحت نظام، قطعا تصمیم نهایی را خواهند گرفت و دنیا خواهد فهمید که با اقدام آمریکا، پیروز اصلی ایران است و مانند گذشته در مواجهه با مشکلات و موضوعات مختلف، سرافراز بیرون می‌آید.

چرخه صنعت هسته‌ای کشور با قوت بیشتر ادامه می‌یابد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت‌های هسته‌ای ادامه داد: برنامه‌های جامع و مفصل در زمینه فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای طراحی شده و قطعا چرخه تولید صنعتی و سوخت صنعتی هسته‌ای با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: متناسب با برنامه ریزی جدید و دانش گذشته و با تکیه بر توان دانشمندان هسته‌ای کشور، فعالیت راکتور و نیروگاه آب سنگین اراک و طرح‌های جدید هسته‌ای ادامه می‌یابد و قطعا تقویت خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش نوین هسته‌ای ایران ارزشمند و غرور آفرین و باعث عزت و سربندی ایران است، ادامه داد: طی فرصتی که در دو سال اخیر وجود داشت اگر بسیاری از فعالیت‌های هسته‌ای متوقف بود، اما کار‌های تحقیقاتی هسته‌ای ادامه یافت و در واقع یک تجدید قوا در زمینه فعالیت‌های هسته‌ای صورت گرفت و قطعا با تلاش و توان و اقتدار بیشتر، این راه ادامه خواهد داشت.

[ad_2]

Source link