وحدت تنها مولفه تاثیرگذار بر تداوم شکست آمریکا :: خبرگزاری خانه ملت
وحدت تنها مولفه تاثیرگذار بر تداوم شکست آمریکا :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به آغاز دور جدید تحریم‌های آمریکا و لزوم وحدت داخلی با برنامه‌ریزی نقش‌آفرینی دولت، گفت: آمریکا با توجه به فضای ایجاد شده در طول چند ماه گذشته از همه امکانات و قدرت خود استفاده کرد تا ضمن ایجاد فضای روانی و فشار به کشورها […]

[ad_1]

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به آغاز دور جدید تحریم‌های آمریکا و لزوم وحدت داخلی با برنامه‌ریزی نقش‌آفرینی دولت، گفت: آمریکا با توجه به فضای ایجاد شده در طول چند ماه گذشته از همه امکانات و قدرت خود استفاده کرد تا ضمن ایجاد فضای روانی و فشار به کشورها تحریم‌ها را افزایش دهد.

عقب نشینی آمریکا نشان داد که امکان جایگزینی نفت ایران وجود ندارد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجموع این اقدامات اثرات قابل توجهی نخواهد داشت، کما اینکه آمریکا با وجود سر دادن شعار کاهش صدور نفت ایران به صفر درصد، عقب نشینی کرد و هشت کشور را مستثنی کرد. این اقدام نشان داد که امکان جایگزینی نفت جمهوری اسلامی وجود ندارد.

وی افزود: مردم ایران با شناختی که از آمریکا و هیات حاکمه آمریکا دارند در برابر تحریم‌ها مواضع قدرت را اتخاذ و رفتار سنجیده و دقیق پیش می‌گیرند که طعم تلخ شکست را کاملا به آمریکا بچشانند، آمریکا از همه ابزار استفاده کرد اما بیش از این نمی‌تواند فشار به ایران وارد کند.

اتحاد مردم و قوای سه گانه در شرایط تحریمی لازم است

حاجی بابایی اذعان دارد: وضع معیشت مردم کشور دچار نا به سامانی‌هایی شده که به بخش اقتصادی مرتبط است و تحریم‌ها می‌تواند بر آن تاثیر گذار باشد، مردم و قوای سه گانه در این شریط باید به اتحاد و بررسی وضعیت برای پیدا کردن راهکار توجه داشته باشند اما وحدت در کنار این مسائل از مولفه‌های تاثیرگذار در شکست آمریکا است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش طراز وحدت در کشور، گفت: وحدت به عنوان موضوع تجربه شده مورد توجه و نظر مردم و قوای سه گانه قرار گرفته است،  افراد باید همه توان و نیروی خود را به کار بگیرند تا به راحتی از این شرایط تحریمی عبور کنیم.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد تمامی تحریم‌ها علیه ایران که به موجب توافق هسته‌ای برجام رفع شده بودند، بازگشته‌اند. این تحریم‌ها بخش‌های کشتی‌رانی، مالی و انرژی ایران را هدف قرار می‌دهند و دومین بسته تحریم‌هایی هستند که بعد از خروج آمریکا از برجام، باز می‌گردند./

پایان پیام

[ad_2]

Source link