چند نکته مهم درباره بسته بندی اثاثیه حین اسباب کشی منزل
چند نکته مهم درباره بسته بندی اثاثیه حین اسباب کشی منزل

[ad_1] اسباب کشی یکی از سخت و پردغدغه ترین کارهایی است که افراد در زندگی خود انجام می دهند. یکی از مهم ترین دلایل آن جا به جایی وسایل ارزشمند بوده که ممکن است هنگام جا به جایی آسیب ببیند.  اسباب کشی آنلاین منزل و باربری آنلاین یکی از آن خدمات آنلاین است که در […]

[ad_1]

اسباب کشی یکی از سخت و پردغدغه ترین کارهایی است که افراد در زندگی خود انجام می دهند. یکی از مهم ترین دلایل آن جا به جایی وسایل ارزشمند بوده که ممکن است هنگام جا به جایی آسیب ببیند.  اسباب کشی آنلاین منزل و باربری آنلاین یکی از آن خدمات آنلاین است که در راستای ساده کردن این کار به وجود آمده اند. این سرویس ها به راحتی در دسترس هستند و افراد در صورت نیاز می توانند درخواست خود را ثبت کنند. در ادامه قصد داریم به معرفی این خدمات و نحوه بسته بندی اثاثیه منزل بپردازیم.

اسباب کشی آنلاین منزل

طی سال های اخیر بسیاری از خدمات جای خود را در بستر آنلاین باز کرده اند. این خدمات تا حد خیلی زیادی زندگی انسان ها را ساده تر کرده اند. با آن که خیلی از در دسترس قرار گرفتن خدمات آنلاین نمی گذرد اما افراد بسیار زیادی در سنین مختلف از آن استفاده می کنند. یکی از این خدمات اسباب کشی منزل به صورت آنلاین است. اسباب کشی آنلاین به مقدار قابل توجهی می تواند از دغدغه افراد کم کند. دلیل این موضوع نیز آن است که فرد درخواست خود را ثبت می کند و سپس کامیون یا وانت بار اینترنتی در زمانی که وی مشخص کرده برای او ارسال می شود. همچنین کاربر می تواند تعداد کارگرهایی که نیاز دارد را مشخص کند تا هنگام جا به جایی و حمل اثاثیه منزل نیز به مشکل برخورد نکند.

وانت بار اینترنتی

وانت بار اینترنتی نیز یکی از جدیدترین خدماتی است که در ایران به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است. این سرویس دردسر پیدا کردن وانت برای جا به جایی اثاثیه را از بین برده است. همچنین که قیمت آن نیز معمولاً کمتر و خود سرویس نیز 24 ساعته در دسترس است. بنابراین افراد می توانند هر زمان که به آن نیاز داشته باشند فقط با استفاده از موبایل و دسترسی به اینترنت درخواست خود را ثبت کنند.

بسته بندی لوازم هنگام اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه منزل هنگامی اسباب کشی یکی از سخت ترین و پرزحمت ترین کارهاست. این کار بسیار خسته کننده و زمان بر است. با این حال باید زمانی که وسایل را جمع می کنید مراقب برخی از موارد باشید. بسته بندی لوازم حین اسباب کشی نکاتی دارد که در صورتی که آن ها راعایت نکنید ممکن است وسایل شما آسیب ببینند.

بسته بندی لوازم سنگین

لوازم بزرگ مانند یخچال، اجاق گاز، تلویزیون و به طور کلی اثاثیه ای که از بقیه سنگین تر هستند باید در ابتدا از خانه خارج شوند. اما برای سالم ماندن آن ها چه کاری باید انجام داد؟ وسایل بزرگ مانند یخچال و لباسشویی و البته باقی موارد را می توانید با پلاستیک های حباب دار بپوشانید تا هنگام جابه جایی یا به طورر مثال پایین و بالا بردن از پله ها نه به آن وسیله آسیب وارد شود و نه دیوارها زخمی شوند.

البته لازم به ذکر است که فقط می توانید گوشه های این وسایل را با فوم یا همان پلاستیک های حباب دار بپوشانید تا حمل و نقل آن راحت تر باشد. همچنین حتماً از کسانی که در جا به جایی وسایل بزرگ مهارت دارند، کمک بگیرید. زیرا ممکن است در این جا به جایی وسایل ارزشمند و گران قیمت شما آسیب ببیند.

بسته بندی لوازم کوچک

ممکن است فکر کنید بسته بندی لوازم کوچک ساده تر است. اما اینگونه نیست. زیرا تعداد این وسایل در هر خانه ای بسیار زیاد است و باید هنگام بسته بندی آن ها احتیاط کرد. برای مثال برای بسته بندی لوازم شکستی بین آن ها فوم قرار داد. در صورتی که فوم در دسترس نداشتید می توانید از لباس ها نیز استفاده کنید. این کار باعث می شود تا اثاثیه شکستنی حین جا به جایی آسیب نبینند. همچنین بهتر است از کارتن های محکم استفاده کنید و آن ها را نیز خوب چسب کاری کنید تا در مسیر باز نشوند.

نکاتی درباره بسته بندی لوازم حین اسباب کشی منزل

همانطور که گفته شد هنگام بسته بندی لوازم منزل باید به نکاتی دقت کنید تا هنگام جا به جایی وسایل شما آسیب نبیند. در ادامه به برخی از این نکات پرداختیم.

  1. حتماً هنگام اسباب کشی از کارتن های محکم و مقاوم استفاده کنید.
  2. لوازم سنگین مانند کتاب را همگی در یک کارتن خیلی بزرگ نچینید. زیرا جا به جایی آن سخت می شود. بنابراین بهتر است اشیاء سنگین را بین کارتن های مختلف قرار دهید.
  3. گوشه های لوازم بزرگ مانند یخچال را با پلاستیک های حباب دار یا فوم بپوشانید.
  4. روی کارتن ها بنویسید که محتویات آن شکستی است یا نه. این کار باعث می شود در صورتی که کارگرها آن کارتن را حمل می کنند، دقت بیشتری به خرج دهند.
  5. لوازم مهم و با ارزش را که اندازه کوچکی دارند در یک کیف جداگانه قرار دهید و آن را خودتان به مقصد برسانید.
  6. از روز قبل با وانت بار آنلاین یا به طور کلی اتوبار هماهنگ کرده و در خواست خود را ثبت کنید.

کلام آخر

همانطور که خواندید، هنگام اسباب کشی باید به نکات زیادی توجه کرد. بسته بندی لوازم منزل نیز یکی از مهم ترین کارهایی است که باید پیش از حمل آنها انجام دهید. بسته بندی لوازم باید به گونه ای باشد که وسایل شما حین جا به جایی نشکند و به طور کلی آسیبی به آن ها وارد نشود. اسباب کشی آنلاین منزل و وانت بار اینترنتی از زمانی که در دسترس قرار گرفته اند، اسباب کشی را برای مردم بسیار ساده کرده اند.

[ad_2]

Source link