کلینیک تخصصی ماکو به بهره برداری می رسد
کلینیک تخصصی ماکو به بهره برداری می رسد

[ad_1] نشست کارگروه تخصصی سلامت منطقه آزاد ماکو که باحضور قائم مقام مدیرعامل سازمان، مدیر غذا و دارو،‌رییس شبکه بهداشت و درمان و مدیر بیمارستان فجر و شهردار و مسولین محیط زیست وادارات آب و فاضلاب برگزارشد. دکتر اسلام یادگاری مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این نشست گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان […]

[ad_1]

نشست کارگروه تخصصی سلامت منطقه آزاد ماکو که باحضور قائم مقام مدیرعامل سازمان، مدیر غذا و دارو،‌رییس شبکه بهداشت و درمان و مدیر بیمارستان فجر و شهردار و مسولین محیط زیست وادارات آب و فاضلاب برگزارشد.
دکتر اسلام یادگاری مدیرغذا و داروی سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این نشست گفت: کلینیک تخصصی بیمارستان فجر ماکو با حضور پزشکان متخصص با امکانات تشخیصی و درمانی با آخرین تجهیزات پیشرفته در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه در این کلینیک خدمات دندانپزشکی، آزمایشگاه، ماموگرافی،‌ سونوگرافی،‌ فیزیوتراپی و .. ارائه می شود افزود: راه دسترسی مناسب برای این کلینیک نیز با همکاری شهرداری و سازمان منطقه آزاد ماکو تا خرداد ماه سال آینده از مسیر جاده ساحلی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال احداث می شود.
دکتر یادگاری با اشاره به اینکه طراحی نقشه محوطه سازی و پارکنیگ نیز توسط سازمان منطقه آزاد ماکو طی دوهفته آتی آماده می شود ادامه داد: برای احداث و تجهیز این ۲۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت و با مساعدت سازمان منطقه ازاد ماکو هزینه شده است.

[ad_2]

Source link