کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مشکل اصلی خلاءهای امنیتی در مرزها :: خبرگزاری خانه ملت
کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مشکل اصلی خلاءهای امنیتی در مرزها :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] مرتضی صفاری‌نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به وضعیت امنیت مرزهای کشور، گفت: موضوع حفاظت از مرزها و رفع خلاءهای امنیتی مرزها تکمیل و تقسیم کار شده است، تامین امنیت بخشی از مرزها به عهده سپاه پاسداران و بخشی دیگر بر عهده نیروی انتظامی و ارتش گذاشته شده است. نماینده مردم […]

[ad_1]

مرتضی صفاری‌نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به وضعیت امنیت مرزهای کشور، گفت: موضوع حفاظت از مرزها و رفع خلاءهای امنیتی مرزها تکمیل و تقسیم کار شده است، تامین امنیت بخشی از مرزها به عهده سپاه پاسداران و بخشی دیگر بر عهده نیروی انتظامی و ارتش گذاشته شده است.

نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز اخیرا موضوع مرزها و وضعیت امنیتی و حفاظت از مرزها را مجدانه پیگیری می‌کند و بازدیدهایی هم از بخشی مرزهای کشور داشته است.

                  بیشتر بخوانید:

 

وی افزود: ضعف اصلی در این حوزه مربوط به تامین امکانات است، امکاناتی که شامل نیروی انسانی، تجهیزات و غیره است. از این رو در جریان بررسی و تصویب بودجه سال آتی موضوع افزایش بودجه برای تامین امنیت مرزها باید مورد توجه قرار گیرد.

کمیسیون امنیت ملی به دنبال افزایش بودجه امنیتی مرزها در لایحه 98

صفاری نطنزی یادآور شد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اخیرا به این موضوع ورود پیدا کرد و با دعوت از آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان نهادهای امنیتی مباحثی پیرامون افزایش بودجه این بخش مطرح شد.

عضو کمیسوین امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به موجب درخواست نمایندگان و تاکید بر حساسیت موضوع، مقرر شد تا دولت در لایحه بودجه پیشنهادی خود به این نکته توجه کند، در صورت بی‌توجهی یا افزایش غیر واقعی نمایندگان قطعا پیشنهاداتی ارایه خواهند کرد./

پایان پیام

[ad_2]

Source link