کمیسیون اصل نود مجلس آماده نظارت دقیق‌ بر دستگاه‌های اقتصادی تا بهبود وضعیت معیشتی مردم :: خبرگزاری خانه ملت
کمیسیون اصل نود مجلس آماده نظارت دقیق‌ بر دستگاه‌های اقتصادی تا بهبود وضعیت معیشتی مردم :: خبرگزاری خانه ملت

[ad_1] داود محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره جلسه غیرعلنی صبح امروز(یکشنبه، 8 مهرماه) که طی آن مقرر شد کمیسیون های تخصصی مجلس موضوع معیشت مردم را جدی‌تر پیگیری کنند، گفت: در همین راستا کمیسیون اصل نودم قانون اساسی به عنوان کمیسیونی که بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت می‌کند، در […]

[ad_1]

داود محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره جلسه غیرعلنی صبح امروز(یکشنبه، 8 مهرماه) که طی آن مقرر شد کمیسیون های تخصصی مجلس موضوع معیشت مردم را جدی‌تر پیگیری کنند، گفت: در همین راستا کمیسیون اصل نودم قانون اساسی به عنوان کمیسیونی که بر عملکرد دستگاه‌ها نظارت می‌کند، در این زمینه اقدام خواهد کرد.

کمیسیون اصل نود برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش می‌کند

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: کمیسیون اصل نود در خصوص برخی طرح ها برای بهبود وضعیت معیشتی مردم، نقش فرعی را دارد که در این زمینه نیز اقدام می کند.

وی افزود: با این حال مهم ترین وظیفه کمیسیون اصل نود نظارت بر دستگاه ها و نهادهای اقتصادی در حوزه تأمین معیشت مردم است که با جدیت به این موضوعات رسیدگی خواهیم کرد.

کمیسیون‌های تخصصی برای رسیدگی به بازار فعال می‌شوند

محمدی ادامه داد: در جلسه غیرعلنی صبح امروز مقرر شده کمیسیون‌های تخصصی مجلس فعال‌تر شوند و معین شد تا کمیسیون‌ها با توجه به موضوعات خاص مخصوصاً مسائل بازار، ارز، به موضوعات رسیدگی کنند.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به خصوص درباره برخی موارد، مردم گلایه مندی هایی دارند که به این موارد رسیدگی کرده مخصوصا موضوعاتی که مردم در این زمینه‌ها گلایه‌مندی‌هایی دارند مورد رسیدگی جدی قرار خواهد گرفت و در نهایت نظرات و اقدامات کمیسیون های تخصصی به صحن ارائه می شود تا موارد مورد نیاز به جلسه سران قوا ارسال شود./

پایان پیام

[ad_2]

Source link