کمیسیون ویژه فضای مجازی باید تخصصی باشد
کمیسیون ویژه فضای مجازی باید تخصصی باشد

[ad_1] باشگاه خبرنگاران: حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان، با اشاره به درخواست جمعی از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی، اظهار کرد: در کارگروه ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن، ظرفیت بررسی مسائل مربوط به فضای مجازی وجود دارد و نیازی به تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی در مجلس نیست. وی با تاکید بر اینکه […]

[ad_1]

باشگاه خبرنگاران: حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان، با اشاره به درخواست جمعی از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی، اظهار کرد: در کارگروه ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن، ظرفیت بررسی مسائل مربوط به فضای مجازی وجود دارد و نیازی به تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی در مجلس نیست.

وی با تاکید بر اینکه به جای ایجاد این کمیسیون ویژه می‌توان کارگروه ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن را تقویت کرد، گفت: از سوی دیگر اگر قرار بر این است که کمیسیون ویژه فضای مجازی تشکیل شود، باید تخصصی و کارشناسی باشد و از همه تخصص‌ها در آن فعالیت کنند نه آنکه سیاسی باشد.

نماینده مردم اصفهان تصریح کرد: هیچ‌گونه خلأیی در زمینه بررسی کارشناسی فضای مجازی در مجلس وجود ندارد و در صورتی که کمیسیون ویژه فضای مجازی هم تشکیل نشود، مشکلی پیش نمی‌آید.

گفتنی است، طبق گفته احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، جمعی از نمایندگان پیشنهاد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی را تهیه و تدوین کرده‌اند و این درخواست تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

[ad_2]

Source link