واکنش نوبخت به تصمیم اروپا و آمریکا برای برجام
واکنش نوبخت به تصمیم اروپا و آمریکا برای برجام

[ad_1] محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به برخی خبرها که نشان می‌دهند اروپایی‌ها به آمریکا گفته‌اند در صورت خارج نشدن از برجام، تحریم‌هایی را علیه کشورمان وضع خواهند کرد، گفت: ما هیچ تحریمی را علیه منافع جمهوری اسلامی تحمل نمی‌کنیم و با همه آنها مقابله خواهیم کرد. باشگاه خبرنگاران: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در […]

[ad_1]

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به برخی خبرها که نشان می‌دهند اروپایی‌ها به آمریکا گفته‌اند در صورت خارج نشدن از برجام، تحریم‌هایی را علیه کشورمان وضع خواهند کرد، گفت: ما هیچ تحریمی را علیه منافع جمهوری اسلامی تحمل نمی‌کنیم و با همه آنها مقابله خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به برخی خبر‌ها که نشان می‌دهند اروپایی‌ها به آمریکا گفته‌اند در صورت خارج نشدن از برجام، تحریم‌هایی را علیه کشورمان وضع خواهند کرد، گفت: ما هیچ تحریمی را علیه منافع جمهوری اسلامی تحمل نمی‌کنیم و با همه آن‌ها مقابله خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در همه جلسات اروپایی‌ها تاکید کردند که به برجام پایبند هستند و هیچکدام از تحریم‌هایی را که به موجب معاهده برجام تعلیق و یا لغو شده، مجددا برنمی‌گردانند که تاکنون هم اینگونه بوده است. سخنگوی دولت بیان کرد: اگر اروپایی یا آمریکا بهانه‌هایی روی موضوعات دیگری داشته باشند، قطعا نسبت به آن‌ها عکس العمل نشان می‌دهیم.

[ad_2]

Source link