سردرگمی مشتریان در پی عدم دریافت وجه نقد در بانکها
سردرگمی مشتریان در پی عدم دریافت وجه نقد در بانکها

به گزارش خبرنگار اخباربانک، از روز چهارشنبه هفته گذشته که بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد دریافت و پرداخت وجه در شعب بانک‌ها انجام می‌شود مشتریان دچار سردرگمی شده اند. البته این عدم دریافت و پرداخت وجه نقد در همه شعب بانک‌ها و موسسات نبوده و بسیاری از بانک‌های بزرگ این قانون را اجرا کرده‌اند. […]

به گزارش خبرنگار اخباربانک، از روز چهارشنبه هفته گذشته که بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد دریافت و پرداخت وجه در شعب بانک‌ها انجام می‌شود مشتریان دچار سردرگمی شده اند.

البته این عدم دریافت و پرداخت وجه نقد در همه شعب بانک‌ها و موسسات نبوده و بسیاری از بانک‌های بزرگ این قانون را اجرا کرده‌اند.

به همین دلیل فشار دریافت و پرداخت وجه نقد بر روی برخی بانک‌ها و موسسات بوده و به نظر می‌رسد اجرای این مصوبه چندان جدی گرفته نشده است.

کارمند یکی از بانکهای ادغامی در بانک دولتی در گفتگو با خبرنگار ما اعلام می‌کند که هنوز هیچ دستورالعمل و بخشنامه ای در این خصوص به بانک ما اعلام نشده و به همین دلیل مجبوریم دریافت و پرداخت انجام دهیم.

وی ادامه می‌دهد برخی بانک‌های بزرگ از روز چهارشنبه دریافت و پرداخت انجام نمی‌دهند و این موضوع مشکلات زیادی را برای شعب بانک های کوچک تر ایجاد کرده است.

بانک مرکزی در حالی این بخشنامه را صادر کرده بسیاری از مشتریان و فعالان بازار از آن بی اطلاع هستند و مجبورند وجوه نقدی خود را به بانک بیاورند.