لگد زدن به بدن یک زن در شعبه بانک جزو خدمات بانکی است؟
لگد زدن به بدن یک زن در شعبه بانک جزو خدمات بانکی است؟

به این جملات توجه کنید؛ ” این خانم پیش از اینکه این رفتار از کارمندان شعبه سر بزند، با بهم ریختن شعبه و شکستن شیشه‌ها سعی در ایجاد اخلال در کار شعبه را داشت که متأسفانه با دخالت کارمند بانک، کار به مشاجره کشیده شد و وی را از بانک به بیرون فرستادند. ” این […]

به این جملات توجه کنید؛ ” این خانم پیش از اینکه این رفتار از کارمندان شعبه سر بزند، با بهم ریختن شعبه و شکستن شیشه‌ها سعی در ایجاد اخلال در کار شعبه را داشت که متأسفانه با دخالت کارمند بانک، کار به مشاجره کشیده شد و وی را از بانک به بیرون فرستادند. ”

این توضیح بانک رفاه درباره حادثه ای است که به گفته خودشان برای سال گذشته است.

اولین نکته اینکه تاکید بر اینکه این حادثه برای سال گذشته است، تفکر و رفتار نادرست و غلط کارمند بانک را توجیه نمی کند.نمی توان با پاس دادن حادثه به زمان گذشته رفتار را مشمول زمان و فراموشی کرد.

نکته بعدی اینکه جمله ” به بیرون فرستادند ” است.آیا پرت شدن روی زمین و همزمان لگد خوردن وی به بیرون فرستادن بوده؟!

نکته دوم و مهمتر میزان عمل و عکس العمل زن مورد اشاره در فیلم با کارمند است. اگر این خانم خطایی در حد شسکتن شیشه کرده است، آیا مستحق پرت شدن و لگد خوردن از این فرد درشت جثه آن هم در یک محیط عمومی است؟

در ضمن در این کشور نیروی انتظامی وجود دارد. کارمند مذکور می توانست درب را قفل و سپس به نیروی انتظامی اطلاع داده و فرد خاطی را به قول بانک رفاه که شیشه شکسته است، دستگیر می شد.

جالب اینکه حتی در دستیگری مجرمان نیز نیروی های انتظامی حق ضرب و شتم فرد را ندارد.پس چگونه یک کارمند به خود اجازه داده تا این خانم را کتک بزند؟

نکته دیگر اینکه شما اگر دزدی به خانه تان بیاید اگر وی را مورد ضرب و شتم قرار دهید دزد می تواند از شما شاکی باشد؟توجه کنید دزد را نمی توانید بزنید؟ حال چگونه کارمند بانک به خود اجازه داده به حریم یک خانم که به لحاظ قدرت برابر نبوده اند دست درازی کند؟