وعده حمایت دولت و مجلس از بورس و موافقت بانک مرکزی با ۴ پیشنهاد
وعده حمایت دولت و مجلس از بورس و موافقت بانک مرکزی با ۴ پیشنهاد

به گزارش اخباربانک، عبدالناصر همتی درباره دو جلسه دیروز با محوریت بورس در اینستاگرام اعلام کرد: دو جلسه مفصل درخصوص بورس داشتیم. یکی در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و در حضور رئیس جمهور و دیگر جلسه ای در مجلس در حضور رئیس مجلس. اراده جمعی دولت و مجلس حمایت از بازارسرمایه و اقدام برای افزایش […]

به گزارش اخباربانک، عبدالناصر همتی درباره دو جلسه دیروز با محوریت بورس در اینستاگرام اعلام کرد: دو جلسه مفصل درخصوص بورس داشتیم. یکی در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و در حضور رئیس جمهور و دیگر جلسه ای در مجلس در حضور رئیس مجلس.

اراده جمعی دولت و مجلس حمایت از بازارسرمایه و اقدام برای افزایش اعتماد سهامداران به بورس است. تصمیمات متخذه در جهت حمایت از بورس خصوصا سهامداران خرد بود.

مجاز بودن بانک ها در اعطای تسهیلات به کارگزاری ها و شرکت های سرمایه گذاری، پیشنهاد مستثنی شدن بانک ها از قانون رفع موانع تولید درخرید سهام بورسی غیر مدیریتی، فروش ۲۰۰ میلیون دلار از منابع صندوق توسعه ملی و پرداخت معادل ریالی آن به صندوق تثبیت سهام و نیز اصلاح نرخ تسعیر دارایی های ارزی بانک ها، مواردی از موافقت های بانک مرکزی بود.