چرا نتیجه ارزش گذاری اموال بانکهای ادغامی اعلام نمی‌شود؟
چرا نتیجه ارزش گذاری اموال بانکهای ادغامی اعلام نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار اخباربانک، مجامع فوق‌العاده بانک ها و موسسات ادغامی در حالی هفته آینده برگزار می‌شود که هنوز نتیجه ارزش گذاری اموال مشخص نشده است. مجامع فوق العاده بانکها و موسسات کوثر، مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در محل باشگاه بانک سپه برگزار می شود. تصویب صورت‌های […]

به گزارش خبرنگار اخباربانک، مجامع فوق‌العاده بانک ها و موسسات ادغامی در حالی هفته آینده برگزار می‌شود که هنوز نتیجه ارزش گذاری اموال مشخص نشده است.

مجامع فوق العاده بانکها و موسسات کوثر، مهر اقتصاد و حکمت ایرانیان از روز شنبه تا دوشنبه هفته آینده در محل باشگاه بانک سپه برگزار می شود.

تصویب صورت‌های مالی سال گذشته و نیز تصمیم‌گیری در خصوص ادغام با بانک سپه از جمله مهمترین موضوعات این مجامع عمومی و فوق العاده خواهد بود.

همچنین بر اساس آن چیزی که در اطلاعیه دعوت به مجمع آمده استماع گزارش بازرس قانونی بانک در خصوص گزارش تعیین ارزش ویژه بانک که توسط هیئت کارشناسان رسمی دادگستری تهیه و به مجمع عمومی ارائه شده است از دیگر موارد قابل طرح در مجمع خواهد بود.

این در حالی است که با وجود گذشته ماه ها هنوز گزارش ارزش گذاری اموال و دارایی‌های بانک‌ها و موسسات ادغامی در اختیار سهامداران قرار داده نشده است.

با این حساب مشخص نیست سهامداران بر چه اساس باید تصمیم به ادغام و یا ادامه فعالیت بانک‌ها و موسسات ادغامی در بانک سپه داشته باشند.

به گزارش اخباربانک، به عبارت دیگر چه ارزش دارایی ها و اموال بانک‌ها و موسسات مورد رضایت سهامداران باشد و چه نباشد ادغام نهایی بوده و به رای گذاشته خواهد شد.

این در حالیست که در راستای شفاف بودن فعالیت های شرکت های پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار، گزارش کاملی قبل از طرح در مجامع باید به طور شفاف و کامل در اختیار سهامداران قرار داده شده تا با بررسی توسط صاحبان سهام رای گیری در خصوص موارد مختلف انجام شود.