کارت به کارت ۱۰ میلیون، در یک تراکنش امکان پذیر نیست
کارت به کارت ۱۰ میلیون، در یک تراکنش امکان پذیر نیست

به گزارش خبرنگار اخباربانک، از روز گذشته بانک مرکزی امکان عملیات کارت به کارت از طریق خودپرداز ها و اینترنت بانک را تا سقف ۱۰ میلیون تومان باز گذاشته است. اما مشاهدات میدانی خبرنگار ما حکایت از این دارد که هنوز برخی بانک ها به جهت ضعف زیرساخت‌های نرم‌افزاری خود امکان انجام این مبلغ در […]

به گزارش خبرنگار اخباربانک، از روز گذشته بانک مرکزی امکان عملیات کارت به کارت از طریق خودپرداز ها و اینترنت بانک را تا سقف ۱۰ میلیون تومان باز گذاشته است.

اما مشاهدات میدانی خبرنگار ما حکایت از این دارد که هنوز برخی بانک ها به جهت ضعف زیرساخت‌های نرم‌افزاری خود امکان انجام این مبلغ در یک تراکنش را ندارند!

به عبارت دیگر مشتری باید مبلغ ۱۰ میلیون تومان را طی سه مرحله ۳ میلیون تومانی و یک مرحله یک میلیون تومانی کارت به کارت نماید!

این ضعف برخی بانک ها موجب هزینه بیش از ۳ هزار تومانی بابت کارمزد عملیات انتقال وجه برای مشتریان را به وجود می آورد.

البته بسیاری از بانک‌ها نیز به سرعت توانسته‌اند زیرساخت ها و نرم افزارهای خود را به روزرسانی و امکان عملیات کارت به کارت ده میلیون تومان در یک تراکنش را فعال نمایند.

بنابراین به مشتریان توصیه می شود در صورتیکه با پیام انتقال وجه بیش از حد مجاز است رو به رو شدید مبلغ انتقال وجه را به زیر ۳ میلیون تومان کاهش داده و طی چند مرحله تا سقف ۱۰ میلیون تومان عملیات انتقال وجه را انجام دهید.