کارت عابر بانک رسالت خود را درب منزل دریافت کنید!
کارت عابر بانک رسالت خود را درب منزل دریافت کنید!

به گزارش خبرنگار اخباربانک، این روز ها که همه جا صحبت از عدم خروج از منزل به واسطه شیوع ویروس کرونا می‌باشد بانک قرض الحسنه رسالت ابتکار جالبی به خرج داده است. مشتریان این بانک می توانند با ثبت درخواست کارت عابر بانک در سایت اینترنتی این بانک کارت خود را درب منزل توسط اداره […]

به گزارش خبرنگار اخباربانک، این روز ها که همه جا صحبت از عدم خروج از منزل به واسطه شیوع ویروس کرونا می‌باشد بانک قرض الحسنه رسالت ابتکار جالبی به خرج داده است.

مشتریان این بانک می توانند با ثبت درخواست کارت عابر بانک در سایت اینترنتی این بانک کارت خود را درب منزل توسط اداره پست دریافت کنند.

بر این اساس مشتریان می‌توانند با مراجعه به پیشخوان این بانک در سایت اینترنتی بانک رسالت درخواست صدور کارت را خود را ثبت کنند.

پس از این درخواست، بانک قرض الحسنه رسالت در اسرع وقت بدون حضور مشتری کارت عابر بانک را صادر و به آدرس وی ارسال می کند.

هزینه صدور کارت ۲۳۰۰ تومان و نیز هزینه ارسال پستی کارت عابربانک به درب منزل ۷۵۰۰ تومان است.

مشتری در درخواست خود در سایت بانک قرض الحسنه رسالت به بانک این اجازه را می‌دهد که هزینه‌های مربوطه از حساب وی برداشته شود.

همچنین بانک قرض‌الحسنه رسالت این امکان را فراهم کرده که کارت عابر بانک به شخص دیگری که در درخواست اینترنتی صاحب کارت درج شده ارائه شود.

اقدام جالب توجهی که در راستای بانکداری و خدمات کاملا الکترونیکی از سوی بانک قرض الحسنه رسالت انجام شده و می تواند الگویی برای دیگر بانک‌ها و موسسات اعتباری باشد.