یک بانک خصوصی چک های جدید را قبول نمی کند!
یک بانک خصوصی چک های جدید را قبول نمی کند!

به گزارش خبرنگار اخباربانک، ارائه چک های صیادی جدید مشکلاتی را برای مشتریان و بازاریان به وجود آورده است. بسیاری از کسبه و بازاریان با توجه به بروکراسی چکهای جدید صیادی که ابتدا باید ثبت اولیه و سپس توسط گیرنده نیز ثبت نهایی گردد ترجیح می‌دهند امور خود را با این گونه چک‌ها انجام ندهند. […]

به گزارش خبرنگار اخباربانک، ارائه چک های صیادی جدید مشکلاتی را برای مشتریان و بازاریان به وجود آورده است.

بسیاری از کسبه و بازاریان با توجه به بروکراسی چکهای جدید صیادی که ابتدا باید ثبت اولیه و سپس توسط گیرنده نیز ثبت نهایی گردد ترجیح می‌دهند امور خود را با این گونه چک‌ها انجام ندهند.

در این بین یکی از بانک‌های خصوصی که در زمینه پرداخت تسهیلات شهرت زیادی دارد اخیراً از دریافت چک های صیادی جدید برای تضمین تسهیلات خودداری کرده است.

بر این اساس این بانک به مشتریان خود اعلام کرده که از ابتدای اردیبهشت ماه سفته را به عنوان تضمین تسهیلات از مشتریان درخواست کرده و چک های صیادی جدید را قبول نمی‌کند.

اقدامی عجیب و جالب توجه که می‌تواند زمینه بی‌اعتمادی به چک های جدید صیادی در بین مشتریان، کسبه و بازاریان به وجود بیاورد.

پایگاه خبری اخبار بانک این موضوع را طی روزهای آینده با مسئولان این بانک را مطرح و بررسی خواهد کرد.

مسئولین بانک مرکزی نیز باید هرچه سریعتر با صدور بخشنامه‌ای، بانک‌ها و موسسات اعتباری را ملزم به قبول چکهای صیادی جدید برای تضمین تسهیلات نمایند.